NA: vintage Constellation

Eindelijk weer eens een goede NA om hier te laten zien. Kortgeleden al hier ergens een fotootje gepost van hoe hij eruitzag voordat hij naar de horlogemaker ging en dat zag er eerlijk gezegd niet best uit. Maar de cruciale delen zagen er nog best aardig uit dus ik had een redelijk goede hoop dat het nog best wel eens goed zou kunnen komen met dit horloge.
Een paar weken geleden van de baai geplukt in de VS. Ik zat al wat langer naar dit model te loeren, maar toen ik tegen dit exemplaar met zeldzame geelgouden bezel aanliep was het tijd om toe te happen. Ook is de -in mijn ogen mooiste- versie met ‘linen’ dial, dus ik ben er erg blij mee. Vanmorgen kon ik hem eindelijk ophalen, dus meteen maar weer in de auto naar Culemborg gesprongen waar ik nogal positief werd verrast.
De foto’s:

72 likes

Heel erg fraai! :ok_hand: Een super keuze wat mij betreft
van harte :+1:

1 like

Heel mooi! Nog een chronometer ook :open_mouth:
Gefeliciteerd met deze beauty en ook hulde aan je horlogemaker! Veel plezier ermee :blush:

1 like

Prachtig! Een mooie aanwinst en veel plezier met deze schoonheid!

1 like

Skitteront :+1:t2::+1:t2::+1:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Erg mooi, van harte!

1 like

Mooi!! DĂ© stamvader (of moeder) van “onze” Globemaster! Enjoy! Hoop hem nog vaak op het forum te zien!

1 like

DIe is mooi geworden!

1 like

Allemachtig, die ziet er weer goed uit zeg.

1 like

Oeh prachtig! Zag deze recent ook al bij @Bauhaus en moet zeggen dat ik er erg gecharmeerd van ben

2 likes

Mijn beste,

Magnifiek!! Wat een schitterend horloge!!
Mooie band ook.
Ik wens je er derhalve een grandioze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Deze is echt prachtig, en die linen dial maakt het zo af! :ok_hand:

1 like

Hoe ik hem binnen kreeg:

6 likes

Waar is de dagschijf in vredesnaam gebleven?

1 like

Die zat er apart bij, net als de wijzers. De vorige eigenaar had hem duidelijk al eens opengemaakt.

Heel erg fraai geworden! :+1::+1:
Veel plezier met deze aanwinst.

1 like

Mooie gok die ook nog eens fantastisch uitpakt, veel draagplezier!

1 like

Thanks!

Wow, die is goed opgeknapt zeg. Is de kast geretoucheerd of was hij nog in deze staat? Dat zou je niet verwachten gezien het glas

1 like

Oef, mooi zeg! Je lijkt een goede horlogemaker/reparateur te hebben
:relaxed:

1 like