NA (voor mijn vriendin): Tissot Seastar

Haha die edit :joy:

Ik zal het doorgeven! Thanks :blush:

1 like

Zij blij, jij blij toch? Leuk.

1 like

Een heel mooie aanwinst, ik zou willen dat mijn vrouw ook interesse zou hebben in horloges maar die is meer in jassen, tassen, schoenen, pfffff :wink:

1 like

Mooie aankoop :ok_hand:t2: veel draagplezier voor je vriendin

1 like

Liefde gaat … aan de pols?
Goed bezig, echt een heel mooi horloge. Geniet er samen van!

1 like

Leuke aankoop inderdaad. Feliciteer je vriendin met de NA Erwin :+1:t2:

1 like

Mooi Erwin! Goede aankoop imho. Van harte.
Niet lang geleden heb ik de zwarte variant voor mijn vrouw gekocht.

Veel plezier ervan (samen).

1 like

Toffe aankoop. Mooie momenten als je elkaar zoiets moois cadeau kan doen. Geniet er van samen :+1:

1 like

Ja, leuk model en mooi merk, natuurlijk. Gefeliciteerd!

1 like

Wat mooi! En ik snap dat zij hier blij mee is ook :slightly_smiling_face: heb deze gekocht om eens te kijken hoe wit aan de pols bevalt.
De afwerking is verrassend mooi en met de witte rubber band van Tissot erbij in de zomer is deze ideaal!

1 like

Nice !!

1 like

Mooi hoor!

1 like

Mooie aanwinst voor je vriendin; veel draagplezier gewenst :+1:
En nu zit ik me gelijk weer af te vragen of ik deze er niet toch ook bij moet nemen :thinking: :blush: :sweat_smile:

1 like

Ik had 'm gezien, supermooi ook die variant :slight_smile:

1 like

Mensen, bedankt voor jullie superleuke reacties!! :heart:

2 likes

Go for it :slight_smile:
Het is dat ik nu een prachtige Longines heb, maar ik sluit een Tissot voor mezelf niet uit.

Nog over deze Seastar: ik vind echt alles kloppen aan de wijzerplaat. De indexen zijn perfect en vooral zo’n leuke detail: de zilveren omlijning om het datumvenster. Dat heeft mijn HydroConquest niet eens :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Is een prachtig ding inderdaad; en die 36 mm is prima voor mijn pols. Alleen moet ik me altijd afvragen hoeveel het toevoegt ten opzichte van de andere 100+ horloges die er al liggen :grimacing: :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge en zeker voor een vrouw is dat wit heel mooi.

1 like

5 likes

Het wordt weer lekker weer, dus geswitched naar de rubberen band. Wat een prachtig ding toch die Seastar. Mijn vriendin is er nog megablij mee :sunglasses:

2 likes