NA: Vostok Amphibia

Van mijn grote vriendin @PetraO heb ik deze overgenomen, echt een top vrouw. En voor de verandering eens een vintage uit de jaren 80, zijn jullie niet gewend van mij he :wink:. Moest er toch een keertje aan geloven en weet je wat, ik vind het nog een leuke Vostok ook. Leuk die rode sec. wijzer
Kan die mooi in de box naast de Vostok mariner. En behoor nu ook tot de familie van vintage en Russen. Nou ja, had er al 2 een Raketa die ik van @BroederBill heb gekregen en die mariner (nieuw).
Heb zoals jullie weten, de ballen verstand van dus heb de specs maar even opgezocht :grin:.
Is die WR, zou het niet gokken en zelf kan ik hem niet WR maken, oppassen dus!

Foto’s met dank aan Petra en mijn ega, want ja ik maak er een zooitje van :laughing:.

Amphibia uit de jaren 80
Kast RVS
Meshband RVS
Automaat
men zegt dat de stijl Brutalist is?
uurwerk 2214
18 jewels
dial zonder kroon 39mm
dikte 13mm

41 likes

Welkom bij de Russen Ferry :+1:

1 like

Dat zijn de horloges Ferry.
Je ziet, verstand komt met de jaren.
Van harte hiermee.

2 likes

Haha Ed, wie weet krijg ik de smaak wel te pakken :wink:
En op deze manier kom ik wel aan de 366 horloges :laughing:

3 likes

Als dat je doel is.
Succes

1 like

Mooie fotos heeft je vrouw gemaakt. Die Lumen doen het ook goed: je hoeft hem niet eens te dragen om s nachts de tijd te kunnen zien :grinning:

2 likes

Lekker Fred! Leuke aanwinst weer!

1 like

Leuke aanwinst! :ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Vergeet ook niet die foto’s van jou he, ook top :+1:

1 like

Om mee te beginnen natuurlijk :rofl:, doel is 1000 horloges mooi rond getal kan ik gelijk DNK helemaal afhuren :wink:

Dat moet dan wel een apart display worden voor de russen. Niet in een kluis, dat is niet passend.
Misschien een fles wodka en dit over de hals. Ik heb nog een rode vlag met wat nare presidenten erop met hamer en sikkel ergens. Ik heb hier ook een vostok, raket, roebels, baboesjka’s, russische muts(lekker warm, wel het embleem eraf gehaald)

2 likes

:astonished: :astonished: :astonished:
een vintage?
ok, hij ziet er zeer goed uit :+1:
maar een vintage?
:joy: ik lul maar wat hoor, die ziet er echt goed uit met die blauwe plaat en de meshband. :star_struck:
werkelijk een mooi exemplaar voor in de verzameling :ok_hand:
draag hem met plezier

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze sympathieke aanwinst.
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dat zou wel leuk zijn, een aparte box met Russen of Oost-Europees.
Je weet Bill, maak mij geen drol uit een Rolex of een Rus om de pols. Met beide even blij. O ja, die vlag ik hou mij wel aanbevolen en dan die Russen op de vlag :wink:. Kan wel even Poetin vragen of die nog een raketje voor mij over heeft in ruil voor een Cobra :smiley:. Zal ik nu toch overstag zijn gegaan, we zullen het zien. Zal zeker niet de laatste Rus zijn.
Ga nog wel in de vakantie kijken of ik een mooie Zenith tegen kom of een mooie Timex :smiley:.
Waarom het embleem van je muts afgehaald, niemand die jou wat durft te doen :wink:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige uurwerk, veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Ik heb ‘n zelf ook overwogen maar ik overweeg veel op het moment :rofl: zo veel moois te koop!

1 like

Gefeliciteerd met deze Vostok! Brutalisme? Ken de term uit de architectuur: brutalisme " …wordt gekenmerkt door vaak grote blokachtige structuren van ruw onafgewerkt gewapend beton of metselwerk. Door het bombastische, soms intimiderende voorkomen is het brutalisme vooral ingezet voor grote openbare gebouwen, zoals concertgebouwen, bibliotheken, rechtbanken en stadhuizen." Quote van Brutalisme - Wikipedia

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst Ferry :ok_hand:

1 like

Ah jij hebt m overgenomen! Net op tijd voor de volgende Vostok vrijdag! :slightly_smiling_face:

3 likes

Je was me net voor, Ferry :grimacing:

1 like