NA: Vostok Amphibia

Gefeliciteerd Ferry, je blijft me verrassen :grin:

1 like

Haha, zegt mij vrouw nog steeds na 24 jaar :grin:. Ik heb een gebruiksaanwijzing die ze zelfs niet in de bibliotheek kwijt kunnen :rofl:

1 like

Nu maar hopen dat je vrouw van lezen houdt en geduld heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie Vostok Ferry!
Brutalist? Vind hem wel elegant.
Beetje eind jaren 60 jaren 70 ontwerp denk ik. Deze 119 kast is een van de betere van Vostok! Draagt prima en mooie sunburst gravering.
Ook met veel plezier 2 stuks van gehad.
Ik denk dat het een handwinder is trouwens? :blush:
Goede keus!

2 likes

Gefeliciteerd Ferry met deze aanwinst!
Het is mooi om te zien zoals je zelf al zegt…of het nou Rolex is of een Vostok dat je ervan geniet :grinning::+1:

1 like

Iets zegt me dat je dat aantal tegen kerst gehaald hebt :smile: Veel plezier met de Vostok :+1:t2:

1 like

Leuk man, zo’n Vostok. Het zijn mooie excentrieke horloges. Wat vindt je van de kroon? Hoe dan ook veel plezier er mee!

1 like

Kameraad Fred ik zag dat U opgenomen bent in de gelederen der Vostok-isten ! :+1:Van harte gefeliciteerd hiermee :smiley:

1 like

Gefeliciteerd! Hij ligt mooi op de pols. Veel draagplezier.

1 like

Mooie aanwinst weer Ferry👍

1 like

Nice watch

1 like

класс :+1:

1 like

Als die losgedraaid is, doet ie hetzelfde als ik wanneer ik aan het wandelen ben :wink:. Dan weet jij wel genoeg :grin:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Veel draagplezier. En dat zal met dit mesh bandje wel goed zitten.

2 likes

We zien je morgen toch wel op Vostok vrijdag?

2 likes

Ook nuchter?

1 like

Nooit en daarnaast ook een beetje seniel, tis meer waggelen dan wandelen :rofl:

1 like

Waarom zeg je hierboven dan niet, als ik aan het waggelen ben ipv als ik aan het wandelen ben?

2 likes

Omdat ik ook een beetje seniel ben, weet je toch Ed :laughing:

Help me herinneren, ben al oud he. Slaan we gewoon plaatjes dag over :wink: