Inderdaad, je schreef het er ook nog gewoon bij,
Ook nog ook nog ook.
ff iets anders, ik ben boos, heel boos en dat gebeurt niet snel. Krijg vandaag een aangetekend pakket van DHL, bellen niet aan. Maar zetten het pakket gewoon in de centrale hal. En dan te bedenken dat ik komende week weer een DHL pakket moet ontvangen. contact met DHL was echt een ramp, hebben nogal moeite met excuses aan te bieden. Brrrrr, Ferry is echt boos!!!
Dat soort dingen gebeurt steeds vaker.
Klopt, maar gewoon sorry zeggen kost toch niet zoveel moeite. Toen ik daarover begon met een medewerker, kapte die gewoon het gesprek af en terug naar de chatbot
Van te voren levering wijzigen naar afhaalpunt, gaat prima via de DHL website via tracking nummer.
Is een optie, maar aangetekend verstuurd he. Moet je toch een handtekening zetten. Maar zodra ik het T&T nummer van het volgende pakket heb, zal ik dat wel doen. Schuiven gewoon alles in de schoenen van de verzender, klopt volgens het BWB maar gewoon sorry zeggen moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ja, ze verzuipen in de pakketten en willen er vanaf. Bij PostNL idem, bezorg voorkeur indien niet thuis is afhaalpunt maar toch bij de buren afleverenā¦
Maar gelukkig zijn er ook positieve dingen in het leven, had een horloge besteld met gravering. Klopte op een klein dingetje niet, dus even gebeld naar de juwelier. Zegt ze, gaan we in orde maken u krijgt gewoon nog een horloge met de juiste gravering. Mag geen reclame maken, maar is toch tof van die juwelier
https://www.horlogeforum.nl/t/postnl-dhl-ups-dpd-etc-ellende/205391/1564
Ga dan maar eens in dit topic kijken.
Dan zie je dat je geluk hebt gehad.
Jij hebt je pakket tenminste nog gehad.
Gefeliciteerd
Net mijn Vostok klaar gelegd voor morgen, was weer even een flinke (semi quickset) datum verzettingā¦
Vanavond nog even die heerlijke FC om de pols ā¦
Ik hou hem nog even om tot morgen, even zien hoe die loopt. Wel ff wennen een dag niet wisselen . Wel helpen herinneren morgen he
. Oeps moet je verlaten, eten hotdogs met mostart lekker man
Gefeliciteerd. Een mooi horloge in al zān eenvoud. Mooie band trouwens. Staat er een merk op?

Gefeliciteerd. Een mooi horloge in al zān eenvoud. Mooie band trouwens. Staat er een merk op?
Dank je, op de band staat geen merk maar is niet te slopen. Misschien komt ie wel van ali, zou het echt niet weten

Mooie band trouwens
Shark Mesh, past uitstekend bij stoere duikers.

Shark Mesh, past uitstekend bij stoere duikers.
oke is dus een Shark Mesh bij een niet stoere duiker , zelfs het doucheputje vind ik al diep

niet stoere duiker
De Vostok is de stoere duiker maar dat wist jij allang
Bij ons rijden ze gewoon voorbij en droppen het bij een willekeurig pakketpunt waar je het zelf mag gaan ophalen, met de mededeling dat je niet thuis was, terwijl je de hele dag op ze heb zitten wachten en de bel het echt wel deedā¦
Ach daar kan ik nog mee leven maar dan wel even een briefje in de brievenbus. Maar gewoon zo neerzetten zodat iedereen het kan meenemen dus niet. Haha, nog even een extra briefje voor de bezorger opgehangen, ben thuis
Bij eens komen ze niet eens in de buurt van de brievenbus en het bellentableau; is te ver lopen vanaf de ventweg waar ze kunnen parkeren ā¦