Eindelijk weer een horloge om de pols. Na veel wikken en wege bijna een Hamilton gekocht maar uiteindelijk toch voor een Vostok gegaan. Mijn eerste horloge met een automatisch uurwerk. Super blij mee, helemaal happy.
Natuurlijk zijn er ook wel een paar punten die ik minder vind maar voor deze prijs ga ik ze niet eens noemen. Wel wil ik @KAJ bedanken voor het horloge en de snelle verzending.
Persoonlijk vind ik het formaat helemaal prima, daar was ik wel een beetje huiverig voor. De nato laat ik een paar dagen zitten maar tot nu toe niet echt mijn ding. Liever staal met een vouwsluiting denk ik. Tips zijn welkom. Oh ja, de tijd moet ik nog goed zetten maar eerst even googlen hoe. Geen datum dus volgens mij maakt het niet uit maar zeker weten doe ik het niet. Whahahahha
Een hele fijne avond allen en bedankt voor de adviezen, tips en suggesties
Prima keuze! Niet verfijnd maar wel degelijk. Ik heb er 4 en ze blijven leuk naast de Zwitserse horloges.
De originele Vostok 420 stalen banden passen prima (vooral het eindstuk) en het zijn niet meer zulke rammelaars als vroeger.
Haaileer is ook een optie. Al staat NATO ook goed.
Veel plezier ermee!
Zien we je morgen in het Russische horloge topic voor Vostok vrijdag?