NA Vostok.

Eindelijk weer een horloge om de pols. Na veel wikken en wege bijna een Hamilton gekocht maar uiteindelijk toch voor een Vostok gegaan. Mijn eerste horloge met een automatisch uurwerk. Super blij mee, helemaal happy.

Natuurlijk zijn er ook wel een paar punten die ik minder vind maar voor deze prijs ga ik ze niet eens noemen. Wel wil ik @KAJ bedanken voor het horloge en de snelle verzending.

Persoonlijk vind ik het formaat helemaal prima, daar was ik wel een beetje huiverig voor. De nato laat ik een paar dagen zitten maar tot nu toe niet echt mijn ding. Liever staal met een vouwsluiting denk ik. Tips zijn welkom. Oh ja, de tijd moet ik nog goed zetten maar eerst even googlen hoe. Geen datum dus volgens mij maakt het niet uit maar zeker weten doe ik het niet. Whahahahha

Een hele fijne avond allen en bedankt voor de adviezen, tips en suggesties

61 likes

Wel een rare NA voor een horlogeforum :see_no_evil:

6 likes

Is je NA een jong ventje? Dan zit je op t verkeerde forum denk :joy:

7 likes

Fotootje erbij?

1 like

Met dit potloodje kan je je topic wijzigen, dan kan je die foto ff veranderen voor een foto van je horloge.

3 likes

Oeps, dat was mijn zoontje voor zijn OV kaart.
deze is beter. Nu krijg ik wel een foto te zien voor verzenden.

17 likes

Whahahahahahah

1 like

Thanks

2 likes

Opgelost👍🏼
Gefeliciteerd met je NA🥳

2 likes

Dappere keuze! Als zelfs de Zwitserse A-merken al steken laten vallen (eigen ervaring)… :wink:

3 likes

Leuke aanwinst :+1:

1 like

Prima keuze zo een Vostok. Ik heb er ook veel plezier aan beleefd (en wil er wel terug eentje)

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een sportieve verschijning.
Ziet er goed uit.

Ik wens je er een inspirerende tijd mee .:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je leuke Vostok!

1 like

Prima keuze! Niet verfijnd maar wel degelijk. Ik heb er 4 en ze blijven leuk naast de Zwitserse horloges.
De originele Vostok 420 stalen banden passen prima (vooral het eindstuk) en het zijn niet meer zulke rammelaars als vroeger.

Haaileer is ook een optie. Al staat NATO ook goed.

Veel plezier ermee!

Zien we je morgen in het Russische horloge topic voor Vostok vrijdag?

5 likes

Waarschijnlijk wel alleen nog steeds met een verkeerde tijd. Morgen eens uitzoeken hie je de tijd aanpast.

1 like

Dit horloge was al van een mede HF-er, dus dat zal vast wel goed zijn en alle Vostoks die ik ooit heb gehad (een stuk of 5) werkten prima. :grinning::+1:

Voor @None, veel plezier van je nieuwe aanwinst, prachtig horloge! :tada:

4 likes

:thinking: gewoon zoals elk horloge? Knopje uit, draaien, knopje weer dicht?
Of zit hier een geheim Russisch kinderslot op.

In ieder geval blij dat je er blij mee bent :+1:t4: veel plezier ermee.

3 likes

Fijne en zorgeloos horloge, veel plezier ermee!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst en wees welkom in het cccp topic.

1 like