Serieus, ik heb 2 van mijn 4 Vostoks zelf afgeregeld. Enige wat belangrijk is is dat je in een schone omgeving werkt en met een lage vochtigheid graad om geen condens in het horloge te krijgen, uit ervaring wijs geworden.
Een heel duidelijke instructie video:
Vandaag verwacht ik een mesh te ontvangen en rubber geloof ik maar ondertussen ben ik ook aan het kijken naar een origineel zoals hierboven. Ik kom er alleen niet uit. is er een site waar ik het type kan invullen en dan de juiste accessoires kan aanvinken?
Volgens mij deze:
https://www.vostok-watches24.com/catalog/edelstahl-18-mm/1825/
Maar ik vraag nog wel Jan @Omega_73 of hij er ook even naar kijkt, hij is de expert.
Ok, ik moet zeggen dat het er wel makkelijk uitziet. Ben wel blij dat het horloge nog steeds goed op tijd loopt.
Thanks. Ik zie hier ook een mesh met vouwsluiting en goedkoper dat ik heb betaald.
Ja maar dat is wel een Russische mesh, weet niet hoe de kwaliteit is.
Een beetje goed afgeregelde Vostok loopt prima op tijd. Het zijn gewoon leuke horloges met enkele opmerkelijke ontwerp eigenschappen die best slim gevonden zijn (uit pure noodzaak).
Ik ben er ook echt heel blij mee. Ik ging eigenlijk voor een bescheiden collectie van drie horloges maar misschien is vier wel veel beter.
Of vijf, of zes, of,
Ik heb 12 horloges (waarvan 3 dierbare erfstukken) en ik merk dat ik het nu wel genoeg vind. Tsja, die Moon Swatch, die verdwijnt nog wel een keer, daar heb ik echt niets meer mee.
Da’s ook heel wat meer dan drie hé.
Serieus, ik zit nu op dertig waarvan een paar erfstukken, en ik denk er precies hetzelfde over als jij.
Maar dat deed ik ook al toen ik er 20 had.
En toch denk je telkens, ja, die past er nog mooi bij.
En iets verkopen denk ik al helemaal niet aan.
Ze krijgen allemaal “af en toe” draagtijd.
Edit en on topic, waarvan 7 Vostoks.
Gefeliciteerd met je solide NA!.
Dank voor de eer. Jijzelf niet minder toch?
Ja lijkt goed. Voor de 420 amphibia kast.
Ik kocht zelf bij Meranom. Maar zou zelf een europese mesh prefereren.