NA: Vratislavia Conceptum Heritage Chrono S.4 "Kosmos"

Grote kans ja; krijg ze dus zelf ook eind oktober op z’n vroegst.

Goede review. Kan mij er na een dagje dragen in vinden.
De kroon is voor mij ook een twijfel puntje en de band had van mij wat meer op de renders mogen lijken.
Voor de rest een prima horloge voor het geld

Mooie review van een hele toffe klok! Ik heb de Sport in bestelling, dus dat belooft veel goeds :slight_smile:

Naar wat ik heb gelezen op facebook en Watchuseek, schijnt er geen verschil te zijn in de productiedatum van de modellen m.u.v. de s.5 “Youngtimer”. Deze wordt pas als laatst geproduceerd, en de eerste batch verzonden horloges (waaronder blijkbaar ook die van mij) zou bestaan uit s.4 “Kosmos” en de s.7 “Falcon”. Ik ben al een paar dagen Watchuseek in de gaten aan het houden of er live pics op staan van de “Falcon”.

@Sander81 Ik had ook een band verwacht met een meer suede-achtige leer. Het zou het horloge nog meer karakter geven, denk ik…

Ik heb zelf besloten te zoeken naar een verkoper, het staat mij gewoon niet. Erg jammer, gezien het geluk dat ik heb gehad met het laatste model van deze serie.

1 like

Koper ??

Oeps. Ja, ehm, dat dus… :joy:

1 like

Nice!

Duidelijk een hommage naar de speedmaster, maar dan
compleet met eigen smoel en ziel.

Hij brengt het horloge derhalve ook voor het voetlicht…

:slight_smile:

3 likes

Toch jammer dat ik niet in de verkooprubriek mag posten, ik denk dat ik iemand hier er wel blij mee had kunnen maken.

Kan tegenwoordig nooit lang duren en volgens mij ben je verder wel betrouwbaar en niet de gemiddelde MP persoon…:slight_smile:

Komt goed, ff wat posten elders etc en het mag binnenkort.

Jij mag gewoon posten hoor in het verkoop forum.

Hahaha ik kreeg vandaag de status “regular” binnen inderdaad. Maar het is al weg, zie de NA elders op het forum. :grinning:

1 like

Top :thumbsup: maar volgens mij mag je tegenwoordig al voor de “status” van Regular op het verkoopforum.