NA - Waar kan ik uitschrijven/toegang tot dit forum blokkeren?

Get ToGether = een bijeenkomst, meestal niet bevorderlijk voor de aankoopdrang.

1 like

Verstand: oh nee Philip, daar moet je écht niet naartoe gaan.

De rest: waar en wanneer?

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een magnifieke aanwinst.
Leuke introductie ook!!

Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Oh ja, en er is nog een ebay vondst onderweg. Die had ik even verdrongen.

DDR Ruhla… Wordt vervolgd…

Dergelijke topics volgen

Of veel aankopen in het blauw, veel mensen leren kennen, een interessante collectie opbouwen, en uitgenodigd worden op besloten GTG’s.

1 like

Asjeblieft, met dank aan @slls

2 likes

Ok, hier de INDIAN OCEAN met type nummer SO35I100C.
Vind het wel een leuk horloge.

De originele NATO voelt heel cheap aan. Beetje theedoeken stof.

Heb hem op een groene Tropic en een curved band gezet. Voordeel is dat de ‘see through caseback’ zichtbaar is bij het aanmaken. Toch een leuk momentje bij het pakken van het horloge.

Lume is i.t.t. de plastic kast, plastic kroon en plexiglas WEL goed uitgevoerd.

Het sistem51 automatisch uurwerk heeft verder wel een goede reputatie. Als ie loopt blijft ie lopen. Dat de kroon-ervaring een beetje shabby is stoort me niet zo; merk inderdaad dat ie 1 of 2 seconden hapert. Er zit geen hacking op; misschien dat dat ook verwarrend is bij het goed zetten van de tijd.

De mijne loopt wel heel strak. Wel fijn want het uurwerk is verder niet te servicen of af te stellen.

Kortom, het is mijn buitenbeentje in de collectie. Heeft zo zijn eigen charme.

4 likes

Eerlijk verslag. Wel de leukste uitvoering. Probeer het nog een paar dagen op het zwarte bandje. In elk geval een leuke trip gehad naar Düsseldorf, is ook wat waard. Gefeliciteerd met de NA

2 likes

Mooi man! De verslaving is real! :grin:

1 like

Ik heb 8 horloges met sistem51 uurwerk, en bij elke verspringt de seconde wijzer 3 a 4 seconden bij het verzetten van de tijd, is volgens mij inherent aan de bouw van het uurwerk.
Verder een pracht horloge, Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Ga ik proberen

[quote=“Kad, post:36, topic:565760”]
Of veel aankopen in het blauw, veel mensen leren
[/quote]…?

Thanks, klinkt niet als een straf

Top, die is idd erg handig

Leuk man, dank voor je uitgebreide antwoord. Nog veel te leren, en dat is mooi😊

Lijkt erop dat ik me vooral niet teveel zorgen moet maken en ervan mag genieten. Morgen als het een beetje meezit de andere bandjes binnen

1 like

Gelukkig, dan hoef ik er niet meer over na te denken. Instellen en blijven dragen, probleem opgelost :wink:

1 like

Precies, lekker van genieten nu!

Ik zeg een geslaagde dag :sunglasses::+1:

image

Welkom!

1 like

Zat horloges voor een veelvoud die dit ook hebben hoor. Bv de Valjoux wobble. Je gaat het vanzelf waarderen :wink:

Lekker kleurtje, leuk horloge, maar dat je voor dit budget kwalitatief betere horloges kunt kopen mag toch geen verrassing zijn denk ik :wink:

1 like

Veel plezier met je aanwinst!!
Lekker zomers.

1 like

Haha… zoiets als even een ijsje gaan halen, maar onderweg besluiten om bij Sublimotion een hapje te gaan eten.

1 like

Ik houd je op de hoogte :wink:

Eerlijk gezegd was het dat wel​:rofl::rofl:
Had me enigszins in Swatch verdiept, maar het feit dat Blancpain hun naam hieraan verbindt als dochter/zusterbedrijf heeft me wellicht wat verblindt :see_no_evil:

Leuke vergelijking, maar inderdaad😉

Leuk horloge, maar met deze had je meer waar voor je geld denk ik:

1 like