NA: Wat is beter dan een PloProf?

Mooi verhaal zo! :+1:

1 like

Zeer mooie aanwinst :sunglasses:

1 like

Nou, allereerst gefeliciteerd, met de NA! :partying_face: :champagne: Een kanon van een horloge! En verder complimenten voor het lekker uitgebreide inhoudelijke verhaal, waar het enthousiasme vanaf spat! Zo zie ik ze graag (NA-topics, dus)! :+1:

1 like

Dank je wel voor alle felicitaties en positieve reacties. Het is een technisch verhaal maar dit komt er bij kijken. En wordt hier op hf ook wel gewaardeerd :wink:

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig en een mooi verhaal.

1 like

Wat een kennis van de Ploprof !
Veer plezier met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Lekker als je dan de juiste vind hè, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Heel gaaf! Dank voor het delen van deze links… Ik vrees dat ik ze nog een keer ga gebruiken :sunglasses:

1 like

Altijd indrukwekkend als mensen ergens verstand van hebben :ok_hand:

2 likes

Ik vind Ploprof’s fantastische horloges en ze dragen verrassend comfortabel. :slightly_smiling_face: Een welgemeend dank je wel voor de uitgebreide lezing (en hulp) en heel veel draagplezier gewenst met jouw mooie exemplaar! :tada:

1 like

Vet hoor, leuke informatieve tekst ook.

Het is een leuke maar aparte verschijning om te zien, erg cool.

1 like

Uiteraard, we zijn met zijn allen toch gewoon liefhebbers/nerds/verslaafden :wink:

Felici met de aanwinst!

1 like

Nu nog een isofrane di un colore giallo intense erop en je bent klaar voor de zomer :wink:

1 like

Wat een schitterend geschreven verslag en gefeliciteerd met je nieuw aanwinst.

1 like

Prachtig verhaal dankjewel en wat een heerlijke aanwinst

1 like

Mooi verhaal, dank voor de introductie en heel veel plezier gewenst!

1 like

De gangbare bronnen hebben weinig info over de vintage titanium exemplaren van de PloProf, maar die waren er echt, dat blijkt uit bronnen uit die tijd.

5 likes

Dat zijn de comex 1 liners :wink:

1 like

JA! Die gele werd naar het schijnt alleen geleverd voor de Amerikaanse markt; zeldzaam onder verzamelaars.

Het blijft wel en plak maar zeker goed draagbaar met de 45mm lug2lug.

Dat zou mooi zijn :wink:

Bedankt voor de aanvulling. Weten we zeker dat dit geen verkeerd aangeleverde informatie was naar de verkopers toe? Heel vet als het zo was; er schijnen een paar prototypes in titanium gemaakt te zijn.

Klopt, onze @t_solo_t schrijft en post hier veel over op Instagram.

Alle anderen; bedankt voor de toffe reacties.

Gefeliciteerd! Het is prachtig om te zien en we waarderen het enorm dat jij deze kennis met ons hebt gedeeld. Als liefhebbers onder elkaar is dit zeer welkom :confetti_ball::sunglasses:

2 likes