De ontvangst was erg vriendelijk en er stonden een aantal prachtige modellen, waaronder de nieuwe Master Control Date en Power Reserve Date.
Maar daarvoor waren we er niet, we gingen meteen over op het belangrijkste: de beroemde Polaris.
Er waren vier versies beschikbaar: de blauwe 42 mm, de grijze en groene (70 uur gangreserve) en de oudere versie in zwart (38-40 uur). Er was geen 40 mm, maar de 42 mm is sowieso de perfecte maat voor mij.
Ik sloot de oudere versie meteen uit, de grijze leek me wat te gewoon. Kiezen tussen blauw en groen duurde even.
Toen herinnerde ik me de poll van een paar dagen geleden hier op het forum, waar de groene nog steeds 19% van de stemmen kreeg, dus 1 op de 5 leden vond die kleur mooi, en toen had ik eindelijk mijn besluit genomen
Eigenlijk heb ik al twee blauwe Breitling-modellen en nog geen groene in het topsegment… en dit is bovendien een boutique-editie, dus misschien is hij nog zeldzamer…
Hier zijn een paar foto’s van dit prachtige horloge.
Wat een prachtige Polaris! Op de veranda van onze blokhut, op bijna 700 meter boven NAP bekijkende, zie ik al een verscheidenheid van kleurnuances in jouw JLC.