NA: Wat is rond, heeft twee knoppen, loopt vanzelf, is overdag groen 🍀 en 's nachts zwart ??

Gisteren was een bijzondere dag; voor het eerst in mijn leven liep ik een Jaeger-LeCoultre-boetiek binnen. :crazy_face:als een kind in een speelgoedwinkel

De ontvangst was erg vriendelijk en er stonden een aantal prachtige modellen, waaronder de nieuwe Master Control Date en Power Reserve Date. :star_struck: :star_struck: :ok_hand:

Maar daarvoor waren we er niet, we gingen meteen over op het belangrijkste: de beroemde Polaris.

Er waren vier versies beschikbaar: de blauwe 42 mm, de grijze en groene (70 uur gangreserve) en de oudere versie in zwart (38-40 uur). Er was geen 40 mm, maar de 42 mm is sowieso de perfecte maat voor mij.

Ik sloot de oudere versie meteen uit, de grijze leek me wat te gewoon. Kiezen tussen blauw en groen duurde even.

Toen herinnerde ik me de poll van een paar dagen geleden hier op het forum, waar de groene nog steeds 19% van de stemmen kreeg, dus 1 op de 5 leden vond die kleur mooi, en toen had ik eindelijk mijn besluit genomen :joy:

Eigenlijk heb ik al twee blauwe Breitling-modellen en nog geen groene in het topsegment… en dit is bovendien een boutique-editie, dus misschien is hij nog zeldzamer…:woozy_face:

Hier zijn een paar foto’s van dit prachtige horloge.

Nu moet ik alleen nog de moed verzamelen om hem te dragen, ze is zo mooi dat we bang zijn het te beschadigen…wat een schitterend exemplaar! :star_struck: :heart_eyes: :green_heart:

74 likes

Van harte gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:
Een prachtige horloge, wat een goede keuze!!!
Heel veel plezier​:+1:t2::+1:t2:

1 like

Wat een feest man! Gefeliciteerd met die schoonheid :partying_face:
Juiste keuze hoor :ok_hand:t3:

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! JLC altijd leuk. Groen ook mooi. Ik stemde in je poll op de 40mm, maar dat zat 'm eerder in de maat dan het feit dat ie blauw was. :slight_smile:

Dat gezegd: Veel plezier er mee. Gewoon lekker dragen, man. Het is een duikhorloge, nietwaar?

1 like

Heel tof! Gefeliciteerd en geniet ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA :clinking_glasses:!

1 like

Proficiat! Serieus gave NA :star_struck:

1 like

Van harte, top horloge, en gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.

1 like

Wauw wat een prachtige aanwinst :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Ben toch van plan op aarde te blijven met deze beauty :joy:

Een prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

Zonde om deze juist niet te dragen.

Na 26 jaar eens iets anders dan Breitling…:laughing:

1 like

Komt goed, heeft juist een beetje tijd nodig :joy:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

1 like

Gefeliciteerd !
Ja het is wel een duiker horloge.
Dus hop de zee in.
Veel plezier ermee.

1 like

De zout is geen probleem…maar de rest…:woozy_face::face_vomiting:

1 like

Wat een prachtige Polaris! Op de veranda van onze blokhut, op bijna 700 meter boven NAP bekijkende, zie ik al een verscheidenheid van kleurnuances in jouw JLC.:+1:

Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

(Wat een leuk winkelpandje)

1 like

Ja was (bijna) direct verliefd op deze kleur :beetle:

1 like

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd!:ok_hand:

1 like