Plees
2 augustus 2026 om 18:38
2379
Hij is wel tof met een bruin gebakken @junior
2 likes
RoVaGo
2 augustus 2026 om 20:23
2383
Ik vond een zandbak wel leuk maar met water is ook mooi
12 likes
Jurk
10 augustus 2026 om 23:00
2384
Beste leden, hierbij weer een nieuwe aflevering van de HF cartoon…
Deze week met de volgende onderwerpen:
@junior en @Jur
de “hack” (is nog niet zeker red.) en de navolgende invoering van dd MFA:
Contact gehad met een ander forumlid.
Naar alle waarschijnlijkheid is het account van Profiel - PaultjeP - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges gehacked door een oplichter.
Weet even verder niet zo goed wat ik allemaal moet doen …
Heb een deal gemaakt. Geld overgemaakt. En daarna radiostilte. blijkt dat nog iemand de zelfde ervaring heeft de afgelopen dagen met het zelfde account met een ander bank rekening nummer …
Maar een waarschuwing voor anderen.
@anon45872503
Mis…
Hierbij een handleiding voor degene die het lastig vinden om tweefactor verificatie te activeren. Ik weet dat er een ander topic loopt, maar daar is de discussie gaande en zo verdwijnt deze handleiding snel naar de achtergrond. Graag hier dus geen discussie starten. In de FAQ is het ook zichtbaar voor iedereen die nog NIET is ingelogd.
Ik heb het zo eenvoudig mogelijk proberen te maken voor iedereen!
[Horlogeforum 2FA uitleg]
Mocht dit niet gewenst zijn @anon45872503 dan haal ik de post weer…
2FA ging bij mij soepel😊
Ben wel erg benieuwd naar de komende strip of tekening van @Jurk …
Voldoende inspiratie lijkt me😁
En dit allemaal om dit onzalige plan tegen te houden…
Er was idd best een hoop moeite voor nodig om je voor dit domme idee te behoeden
Blauw ging tijdelijk dicht, maar blauw is natuurlijk voor kleine spelers… volgens deze 3 leden met hun nieuwe aanwinsten…
https://www.horlogeforum.nl/t/na-rolex-gmt-master-ii-batgirl/615233?u=jurk
Gisteren was een bijzondere dag; voor het eerst in mijn leven liep ik een Jaeger-LeCoultre-boetiek binnen. :crazy_face:als een kind in een speelgoedwinkel
[IMG_0486]
De ontvangst was erg vriendelijk en er stonden een aantal prachtige modellen, waaronder de nieuwe Master Control Date en Power Reserve Date.
Maar daarvoor waren we er niet, we gingen meteen over op het belangrijkste: de beroemde Polaris.
Er waren vier versies beschikbaar: de blauwe 42 mm, d…
Klein verhaaltje over de NA
Al een aantal jaar heb ik de Omiwatari op het oog. Het spring drive systeem, de golvende wijzerplaat en vooral de perfecte afmetingen voor mijn pols haha. Het horloge bleef uiteindelijk langer in mijn hoofd spoken dan de andere interessante horloges bij elkaar.
Nu, een aantal jaar nadat ik hem voor het eerst om de pols had, was het spaarpotje eindelijk voldoende gevuld. *De eerste foto hieronder is trouwens nog van een paar jaar geleden in Londen.
Ik was afgelopen …
3 likes
Rhys
11 augustus 2026 om 02:50
2386
Genoten van een kunstwerk
2 likes
APMV
11 augustus 2026 om 04:16
2388
De paniek op HF in een strip
2 likes
solo
11 augustus 2026 om 04:44
2389
Yeah! Is weer leuk. Thanks!!
2 likes
Haha, “blauw is voor kleine spelers”. Heel leuk gedaan weer, Jurk!
2 likes
Waarom lees ik dit in de stem van @ray1981 ?
3 likes
denvro
11 augustus 2026 om 05:47
2394
Nice one! De MFA soap leende zich natuurlijk uitstekend voor een @Jurk strip
2 likes
Jero1
11 augustus 2026 om 06:08
2395
Als altijd weer geweldig @Jurk en muis die door het raam mee zit te gluren:joy:
2 likes
Jurk
11 augustus 2026 om 11:01
2398
Creep:
Heel gaaf gedaan!
Floydian67:
Super gedaan weer!
SeikoSportura:
Top.
Ha dank jullie wel!! Had er zelf ook veel lol in. Een strip van 9 plaatjes. Meestal doe ik er 1, 3 of 6. Hoe meer tijd hoe mooier het natuurlijk kan worden. Nu heb ik het gecapped op 4,5 uur. En dan is het flink doorwerken .
Zelf vind ik het mooi om bruggetjes te maken tussen de losstaande onderwerpen. De hack van Paul, het onzalige plan van @Rolopalooza , die nieuwe aanwinsten van een aantal leden, het vrij acuut invoering van 2FA.
Zeker! De usuals moeten er altijd in, zoals de muis en niet te vergeten @MonsterT .
Oh zeker . Die was easy en @Floydian67 hielp mij zelfs herinneren.
Omdat @ray1981 ook zo is
13 likes