Dat kan kloppen. Mijn Seiko SDGM001 (JDM) had ook zo’n eenvoudig doosje. Eigenlijk identiek als dat van jou maar dan met Seiko erop.
Wat zegt dat dan eigenlijk over de marketing voor de thuismarkt? Of is het de Japanner die meer waarde hecht aan wat in het doosje zit.
Ik ben ook benieuwd of er forumleden zijn die hier meer over kunnen vertellen.
Ik ben geneigd om te zeggen dat de jdm verpakking juist luxer is dan de standaard. Dat kussentje en doosje zijn misschien simpel maar het ziet er gelikter uit dan het malle metalen beugeltje waar de Europese modellen omheen zijn gevouwen
Trouwens… Voor degene die nog nieuwsgierig is: Dit is de geplaagde Fossil waar ik in de eerste alinea over spreek. Blijkt na even zoeken ook gewoon een Miyota 8N24 in te liggen! ik dacht al die tijd dat het een Ali-caliber was.
Ten eerste… Gefeliciteerd met deze gave Citizen …Is het gelukt met syncen?? Dacht dat deze alleen voor de Japanse markt was en alleen kon syncen in Japan? Prachtige foto’s maak je
Aangezien het een jdm model is wil deze inderdaad alleen in Japan syncen. Maar na een korte zoektocht naar de juiste app (JJYEmulator) is dit goed gelukt ja! Het uitvogelen of hij wil goed was ingesteld was iets meer gepriegel. Uiteindelijk was mijn conclusie dat hij al perfect was ingesteld.