NA: We meet again, Old chap....(onverwachte grail NA - LAAAAAAANG!)

Mooi horloge hoor, gefeliciteerd. Je was me voor :blush:
Veel plezier met het horloge. Hele leuke aanwinst.
Als je hem toch nog kwijt wilt mag je me een berichtje sturen.
:wink::+1:

1 like

Typisch zo’n topic waar je over vier jaar zelf nostalgisch terug aan refereert als je je eerste horloge van 20K plus hebt gekocht. Ik reageer vast om er bij te zijn. En credits voor mijn paranormale gaven te claimen.

1 like

Okay, hier zijn de aanvullende shots! :slight_smile: (en nog meer langdradig gezwets! :joy:)

De sluiting valt mooi met het merknaam right-side-up naar de drager. Enkel de positie van het scharnier van deze clasp zou ik van kunnen zeggen dat deze net niet perfect is; hij steekt net een beetje door onder de clasp uit waardoor hij wat steekt in de pols als het warm wordt. Gelukkig is dit eenvoudig te verhelpen door de divers extension 1 klik te vergroten en dan kan je er weer tegenaan.

Zodra je dan je pols verder draait komt langzaamaan het horloge zelf in beeld en wordt je begroet met wat heerlijke distortion door de single dome saffier. :heart_eyes:

Je draait je pols nog verder en je ziet hoe deze knipoog zich langzaam ontvouwt tot een diep smaragdgroen oog waar jij jezelf en je dag volledig in kan verliezen.Vandaag geeft de rode dagmarkering een leuk speels accentje aan de wijzerplaat die van zichtzelf al niet saai is.

En zelfs dan is de pret nog niet voorbij! Want zodra je de pols nog wat verder draait verandert het groene oog ineens van karakter; witte glinsteringen schitteren over het glas naar alle richtingen alsof je door een venster uitkijkt op een andere wereld, door de wolken die voorbij komen razen…

…waarna deze wolken ineens je gehele venster vullen en beginnen te gloeien en opeens een heldere bundel aan lichtstralen je ogen vult; alles is wit geworden… Ben je dood? Nee, gelukkig niet. Zou je dit ooit weer mee willen maken? Hell yeah! :grin:

5 likes

Nice! :sunglasses::ok_hand:

1 like

Heel mooi ,gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Mooi, proficiat

1 like

Proficiat! Stiekem jaloers dat mn Promaster Skyhawk Titanium niet ook zo een handig toolloze fijnafstelling heeft.

Ik vrees alleen dat je de kroon wel vaker nodig zult hebben. Je realiseert je toch wel dat deze JDM geen multiband is?
Of kom je regelmatig in Tokio :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wat betreft de multiband; jij hebt helemaal gelijk :grin: gelukkig is het ook mogelijk te syncen met een emulator-app; deze imiteert het signaal van de Japanse radio torens waardoor het horloge er toch op reageert. En hierover kan ik zeggen dat dit (tegen mijn eigen verwachting in) bijzonder goed werkt!

Dus die kroon is vooralsnog erg overbodig :smile:

1 like

Gaaf horloge en erg mooie foto’s! gefeild

1 like

Cool! Weer wat geleerd. Heb je misschien naam van die app?

1 like

Mooie foto’s en een prachtig horloge. Veel plezier er mee!

1 like

I can do better than that! :grin:

Linkje: JJYEmulator
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.houryo.jjyemulator

Zorg wel dat je media volume laag staat. Het signaal wat die app genereert via de speaker is een flink hoge frequentie en kan nogal voor hoofdpijn zorgen :sweat_smile: een headset aansluiten en rond het horloge krullen geeft naar mijn idee het beste resultaat.

1 like

gefeliciteerd ! leuk horloge

1 like

Ik vind dit echt fascinerend dat dit blijkbaar werkt :nerd_face: :+1:

1 like

Had deze NA helemaal gemist. Wat een plaatje :muscle:

1 like