NA weekje wachten op de scratch magnet aka Cartier Santos

Mooi verhaal en schitterend horloge. Veel draagplezier. Sta er wel een beetje van te kijken dat het horloge met de fout op wijzerplaat door de quality control is geraakt. Verwacht je niet van een merk als Cartier.

2 likes

Prachthorloge. Gefeliciteerd. Staat je goed. Veel plezier ermee.

1 like

@Jozeph @zeno Jah zo bizar, het is ergens een beetje dubbel. Aan de ene kant het blijft mensen werk en laat ook de menselijkheid zien. Maar de andere kant voor het bedrag wat je er voor betaald zou het toch echt niet mogen

Is me al bij een tudor en seamaster gebeurd.
Ze zouden mij echt, voor een royaal loon, QC official moeten maken bij een groot merk. Noem me hawk eye :joy:

1 like

Prachtige NA, gefeliciteerd :clinking_glasses::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! Goede keuze gemaakt!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand: Mooi model

Het kan aan de gezichtshoek liggen maar ik vind hem persoonlijk te groot. Heb je ook foto’s gemaakt van de medium?

Iedereen is hawk eye wanneer ze iets kopen, maar ben je het ook nog als je er onder tijdsdruk 500 tot 1000 per dag door je handen moet laten gaan?

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ervan :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi verhaal en prachtig horloge. Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd met deze topper en icoon .
Draag hem met plezier en in gezondheid.

1 like

Van harte met deze iconische NA!

Ook ondergetekende bespeurt steeds vaker hersenspinsels dat deze (of de medium, …ik vermoed inderdaad toch de medium) vrijwel onmisbaar is voor de collectie. Of in ieder geval voor even onmisbaar :sweat_smile:

1 like

ik zou ook wel kunnen vallen voor die Santos :star_struck:
mooi horloge
draag hem met plezier

1 like

Wat een pracht ding. Wat is je polsmaat?

1 like

Van harte met je NA!

1 like

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst deze classic!

1 like

Lekker hoor. Geniet van deze mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Een hele mooie aanwinst! En een leuk verhaal ook. :pray:t3::blush:

1 like

Hmm nou weet niet, zag van de week hier een verhaal voorbij komen. Over weg gepolijste crown guards op een sub, wat pas na 4 maanden werd gezien :face_with_raised_eyebrow:

Maar goed 1 manier om er achter te komen. Ik heb de ogen regel jij de horloges? :eyes::joy:

1 like

Zit momemteel rond de 18/18,5cm

1 like

Zo zal het moeten gaan, want als ik de bril af doe zie ik niet eens of er nou Cartier of Cock-a-doodle-doo op zo’n wijzerplaat staat.

1 like