Foto’s van de medium, zwerven hier ergens op het forum. Geloof Cartier only topic. Maar het belangrijkste is ik vind hem voor mij perfect
Gefeliciteerd met je Cartier!
Geniet er van.
Poeh! Prachtig horloge! geniet er van!
Hij is veelzijdig, vooral medium kan goed dressy en sportief gedragen worden. Ik denk dat het een goeie keus is voor iedereen die Cartier zou willen ervaren.
Als jij veraf goed ziet zonder bril, dan kunnen we elkaar goed aanvullen. Ik zie namelijk veraf weer niet goed zonder bril 🥲
Dat heet nu “stijl”. Cartier heeft het niet nodig om net als bijvoorbeeld Rolex de merknaam prominent te vermelden.
Staat je goed gefeliciteerd!
Dat is het belangrijkste
Gefeliciteerd! Mooi dat het goed is gekomen!
Hij staat je prima. Kleiner zou het niet beter maken.
Rolex is sws een merk met erg aanwezige horloges. Tenminste tegenwoordig. Vind de oudere modellen eigenlijk altijd mooier. 5 digit explorer 2 en gmt master zou ik niet afslaan.
Een van de weinige horloges met Romeinse cijfers op de wijzerplaat die ik mooi vind. Door het verhaal een speciaal horloge voor jou. Geniet er van.
Jah zijn maar weinig die het goed kunnen. Vind het wel jammer, dat ze bij de witte niet zijn opgelegd. Terwijl bij de groene en blauwe plaat dat wel het geval is. Had het wat meer diepte gegeven in combinatie met het datumvenster
Maar je hebt daardoor wel de “geheime” Cartier letters in de VII die de wijzerplaten met opgelegde cijfers niet hebben.
Ow Jah je hebt gelijk, zie het op de site. Wist ik helemaal niet. Maar goed ben er nog steeds ontzettend blij mee opgelegd of niet haha. Coole easter egg
Je hebt sowieso een topper te pakken. Ik vind al die hippe kleurtjes niets voor Cartier. Dat moet gewoon wit zijn
Mooie aanwinst en hij past je goed
Gefeliciteerd met deze jaloersmakende aanwinst ! Heel erg mooi
Mooie aanwinst! Ik zie hem vaak voorbij komen, maar heb me er nooit in verdiept. Leuk om te weten dat het wellicht het eerste polshorloge en pilotenhorloge is
Geniet er van en draag hem met veel plezier!
Vind het verhaal van de santos eigenlijk mooier dan dat van de Rolex explorer. Santos is gemaakt op verzoek van, voor zijn doel. Explorer is achteraf aan een grote gebeurtenis geplakt. Want de explorer is schijnbaar helemaal niet de mt Everest op geweest