NA, weer een blauwe... Zucht... 😂

Al een tijdje ben ik me aan het oriënteren op groene horloges, want blauwe horloges heb ik inmiddels genoeg! En toch kom ik elke keer weer blauwe horloges die ik mooi vind tegen.

Waar het voor mij allemaal mee begon in mijn hoofd, ruim 2,5 jaar geleden, tevens de reden was om lid te worden van het forum…

Dat was een MM200, specifiek waren het de SPB255j1 en de SPB083J1! De ene Black, de ander Blauw, uiteraard…

Al snel vond ik ook de groene SPB105J1 erg mooi en raakte ik in de war! Hierdoor kwam er geen MM200 en ontdekte ik Squale en haar mooie kroeg!

Maar over dat mooie merk gaat het vandaag niet, maar wel over de MM200.

Vanaf vandaag mag ik mezelf trotse eigenaar noemen van een BLAUWE MM200, en wel de SPB083J1! Waarom de Great Blue Hole? Gewoon, omdat dit 1 van 2 twee horloges is, dat het virus heeft aangezwengeld en net als de SPB255j1 altijd in mijn hoofd is blijven rondzingen. En toch weer blauw, hè… Zucht… :sweat_smile:
En dan zeggen ze wel eens ‘als je jeuk hebt, dan moet je krabben’.

En gekrabt heb ik. :joy:

Hij heeft verder geen introductie nodig, want de meesten kennen hem wel!

Bedankt voor het lezen en bekijken van mijn gezever!

Ik wens u allen een fijne avond! Ik heb het in ieder geval wel. :joy::crazy_face::partying_face:

110 likes

Mooi!

1 like

Mooi hoor. Heb ook nog steeds spijt mijn 200 te hebben verkocht…:rofl:

1 like

Oef… :sweat_smile:

1 like

Alweer blauw? :roll_eyes:
Mooie hoor :ok_hand:

1 like

Weer een blauwe?! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zonder gein, heel mooie na! Veel plezier ermee :slight_smile:

1 like

Blauw is :ok_hand:
Gefeliciteerd met je blauwe NA

1 like

Ik kon het niet laten… :joy:

Thanks allen! :heart_hands:

2 likes

Mooie Seiko heur en blauw kan altijd :smile::ok_hand:t2:

1 like

Dank u, Hans! :heart_hands:

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Beslist “géén blauwtje gelopen”.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Vielen dank!

Dat schijn ik met een groene te gaan doen… :sweat_smile:

2 likes

@junior, het viel mij trouwens op dat de bracelet van dit horloge brushed is, of op z’n minst niet polished. Wat de kast dan weer wel is… :thinking:

Nu ben ik weer in dubio wat betreft die ene bracelet. :joy::sweat_smile:

Toch maar dat bakkie doen, daar. :crazy_face:

De lugs zijn toch brushed?

2 likes

Naar mijn idee is de hele kast polished. Maar ik zal er morgen overdag nog eens naar kijken. :sweat_smile:

2 likes

Kast is aan de zijkant polished, bovenkant vd. lugs zijn brushed. De band is aan de zijkant polished volgens mij. Past allemaal prima bij elkaar.

Jouw Squale Matic is helemaal polished … :sunglasses: bakkie halen zou ik sowieso adviseren.

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt. :sweat_smile:

1 like

Ja, ja, ja… Komp goe! :joy:

giphy

1 like