Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Oeps, ik trouwens ook vandaag…
Wel een echte Italiaan!

9 likes

Een Squale voor de sfeer :shark:

13 likes

O.k., doe ik ook nog een Squale plaatje. Of liever, een plaatje van een Squale!:star_struck:

16 likes

Vandaag even niet :shark: maar de :baby: :fish:

Te veel concurrentie (lees blauw) van de squale. Dus deze gaat denk ik ook naar het blauw hier binnenkort. Wat denken jullie tijd voor ander kleurtje in de collectie. :rainbow_flag:

13 likes

Dat is het zeker!

3 likes

Doe anders ook iets groens, de afgelopen 20 posts met in dit topic verboden horloges :wink: … zijn allemaal groen!

Zelfs @Kleine_gup_in_grote_oceaan wil een blauwtje lopen met iets groens. :drum: :sunglasses:

Deze heb je al best wel lang! Het is ook een frisse en toffe verschijning, passend bij het weerbeeld. Althans als je wat tegenwicht wil bieden bij het grijze gedoe buiten. Lekker hoor. :innocent:

3 likes

Haha, thanks en klopt! Nou ja, dat heb ik sowieso wel met Squale, hoor.
Altijd een beetje

loop yawn GIF - Find & Share on GIPHY

om je pols! :sunglasses: :sunny: :desert_island: :cocktail:

5 likes

2 likes

Wasda nou? Iets groens? :crazy_face:

Eerst van wat koffie genieten. :coffee: Met m’n blauwe metgezel!

11 likes

Faaak, ik ga weer vreemd! :sob: En weer blauw… Zucht…

16 likes

Sorry, mannen! Maar ik moest hem gewoon als eerste ff showen aan m’n maten in onze Stamkroeg! :sweat_smile:

10 likes

Zoals het heurt! :beers:

Ik heb zelf ook al een paar ‘oude’ MM200’s gehad w.o. de zwarte SPB077 (drie of vier keer … :see_no_evil:) en de Twilight Blue SPB097. Heerlijke draagbare kast, mooie maat en voor z’n geld meer dan prima afgewerkt! Mooie SPB083 @Kleine_gup_in_grote_oceaan.

minions

Lekker man, enjoy the ride:star_struck:

1 like

NA? :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Toch blauw :crazy_face:

1 like

Prachtige SEIKO. Mooie kleur wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Siii? :sweat_smile:

Thanks, mannen! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Zo! Gaaf man, wat een blauwe knaller :fire:
Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Thanks, kerel! :partying_face:

1 like

Tóch weer blauw hè? Hadden we het laatst nog over. Blijft gewoon een heel mooie kleur hoeveel blauwtjes je ook al hebt. Nogmaals gefeliciteerd met de na :slight_smile:

1 like

4 van de 5 hebben blauw… :sweat_smile:

1 like