4 van de 5 hebben blauw…
Kan gebeuren. Heb je nog een keer een excuusje om een nieuwe te halen. Maar dan wel een keer een andere kleuren halen
Gaat dat ooit lukken?..
Edit: Als ooit, toevallig, een verdwaalde Australian Matic in Europa terechtkomt.
Dibs!
Hey, die zag ik even niet aankomen! Maar, congrats! Goed spul, Seiko!
Blijft een mooie plaat, kan je naar blijven kijken. Ook inmiddels 3x gehad…
Thanks maat!
Uhuh! Hoe lang ik me niet heb verlekkerd met alleen maar plaatjes kijken op het net…
Ow jee…
Tijdje afwezig geweest op het Forum en de leukste kroeg. Vandaag de 1521 op een nieuwe leren band
Mooie avond allen!
Welkom terug, Marijn!
Schuif aan en neem een lekkere kouwe!
Cheers!
Oi KGIGO!! Van harte met je nieuwe blauwe!! Waar komt die ineens vandaan? Mooi horloge en staat je goed om de pols.
Thanks maat!
Hij kwam zomaar op mijn pad! Heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt.
Staat je prima!
Hey Marijn, welkom terug in de kroeg! En blijft een mooie Squale!
Goedemorgen, ik meld me ook maar weer even een keer in. Druk met andere zaken maar lees stiekem wel mee. Voor nu deze weer om op de originele rubbere band. Zit echt dikke prima:
Goedemorgen Squale Famiglia!
Ik heb geen Squale om, dus geen foto deze morgen!
Ik wens jullie een fijne (werk)dag!
Mogguh! (Middag). Heb voor m’n blauwe 1521 ook een oranje tropic onderweg. Lijkt me lekker zomers.
Oranje is altijd goed! Vind ik. Ik heb een ‘normale’ tropic ook geprobeerd op mijn zwarte 1521(s), maar ik ben geen fan van de opstaande randjes enzo. Los daarvan, 't staat wel lekker. Een gladde band trouwens ook. Wel even een Squale sluiting monteren, dan is het net echt …
Ik was en ben vooral een fan van de Tropic die Squale zelf in de etalage heeft (in 't oranje alleen nog in 22mm op voorraad). Die is helaas wel een beetje duur geworden, paar jaar terug kocht je deze nog voor zes tientjes. Is nu het dubbele.
Zou hem wel voor de Matic erbij willen hebben in zwart én oranje, daarvoor wacht ik even het prijzencircus van de Postcodeloteij af …