Manifesteren!
Hier ook druk vandaag. Wél Squale om dit keer
Fijne dag nog gewenst kroegje!
En wat staat die stalen band goed hè?
Het is wel een dingetje met Squale trouwens.
Telkens als ik weer een Squale heb koop ik me suf aan allerlei bandjes en bandpennen, nu komt er zelfs ook een stalen band bij. Misschien moet ik - als deze Matic de pols weer verlaat - de bandjes en andere zooi maar gewoon bewaren in plaats van meteen in het blauw (mooie kleur hè @Kleine_gup_in_grote_oceaan, blauw … ) te zetten. Zal ik anders ook zo’n mooi mapje kopen?
Zeker!
Wat bandjes achter de hand houden vind ik altijd wel prettig. Helemaal als de kans bestaat dat je ooit nog eens een Squale haalt
Ik heb ook een mapje waar ik veel bandjes in heb liggen en dan eigenlijk voornamelijk voor m’n Squale horloge’s.
Dat is het ‘rottige’ van Squale, je komt er niet vanaf!
Ook al koop je tussendoor van alles en nog wat …
nou, ik wil die bandjes er gewoon bij als ik hem van je overneem hoor
Is dit een soort van dibs dingetje …
nee, geen “soort van” , maar gewoon een directe DIBS
Niet laten weten wat ik allemaal in huis heb qua bandjes dus
Voor dat ik het weet ben ik alles weer kwijt
Het kan nog wel even duren hoor, de vorige Matic had ik bijna een jaar om de pols
mwah, zo lang ik niet weet waar je huis woont…
poeh, ik weet niet of ik zo veel geduld heb…
dat is een voorwaarde idd
Kan zomaar, tenzij iemand er los meer voor wil geven …
Maar eerst moet ik hem zelf nog ontvangen hè! Ik schat in dat de stalen band ook voorlopig een blijvertje is, bij deze Matic.
Even wat anders Koen, hoe zit het met de sluiting van jouw stalen band? Heeft die nog iets van een duikextensie en/of andere bijzonderheden? Ik heb over de sluiting eigenlijk nog helemaal nergens iets voorbij zien komen. Ben benieuwd. Niet dat ik er direct wat aan heb, want het kan bij de Matic band natuurlijk weer anders zijn.
Zit inderdaad een duikextensie op net als bij de hfle stalen band. Zelf ben ik er niet echt een enorme fan van, omdat ik er toch niet mee ga duiken. Aan de andere kant stoor ik me er ook niet echt aan. Volgens mij is het wel mogelijk deze er uit te halen en dan een ‘‘gewone’’ stalen band te hebben? Maar dit weet ik niet zeker.
Ik heb hem op maat gemaakt en hij zit perfect.
Die heb ik ook nog nooit gezien …
Als je zin/tijd hebt ben ik wel even benieuwd naar een fotootje (open en dicht). Thanks! Mag ook via PB.