Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Oh excuus. Ik maak en thuis zo wel wat foto’s van en dan stuur ik ze hierin :slight_smile:

1 like

Doe dat maar! Je wisselt namelijk vaker van horloge dan van de bandjes!

1 like

minion_like

2 likes

:joy:

Kun je dan niet beter meerdere horloges hebben met verschillende bandjes?

2 likes

Dat heb ik toch!? :crazy_face:

1 like

Ik zat er nog wel over te twijfelen om naast de 1521 cosc nog een blasted 1521 in het blauw te halen…

1 like

Klein beetje off-topic

Over groene horloges gesproken trouwens, @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Ik heb hiervoor de Seiko Alpinist sarb017. Deze heb ik in 2017 als eerste ‘‘echte’’ horloge gekocht, omdat ik mijn rijbewijs destijds haalde. Persoonlijk een van de mooiere groene horloges naar mijn mening.

2 likes

Volgens mij is dat dezelfde kleur groen als de dial van de SPB105J1.

2 likes

Lijkt er inderdaad volgens mij wel aardig op. Wel moeilijk om zo’n kleur van foto’s in te schatten

1 like

Sfeer plaatje

21 likes

De glimmert voor de zomer en de doffe voor in de winter, of juist andersom … doen! :star_struck:

2 likes

Heeft er iemand een plaatje van de blauwe COSC 1521 naast een “normale blauwe 1521”? Of lijkt het maar zo dat de kleur van de COSC veel ingetogener/chiquer is? :thinking:

2 likes

Als ik iets win met de loterij dit jaar zien we wel weer verder. Dan komen er zeker meer horloges :wink:

2 likes

Nog een keer een blauwe!

19 likes

Ga toch weg man… Ik heb deze week alweer genoeg uitgegeven. :rofl:

3 likes

Deze wil ik voorlopig ook nog niet kwijt, no worries! :wink:

1 like

Klopt.

De cosc is wat ingetogener qua kleur. Al speelt die ook flink met het licht in verschillende hoeken.

De normale polished blauwe gooit er nog meer tropical vibes tegenaan qua kleur. Al speelt die sunburst net als bij de cosc ook aardig met het licht. Maar bij de normale is het allemaal net wat feller en opvallender.

5 likes

Het welbekende Squalevirus. :face_with_thermometer: Kom je niet meer vanaf. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Good morning!

Voor de 2e dag op rij wederom geen geliefde Squale om de pols, dus wederom geen foto. Kan wel op verzoek, maar dan krijgen jullie een ander horloge met prachtige blauwe dial te zien! :rofl:

Dus ergens in 2025 zien jullie mij een nieuwe Squale met een groene dial posten… is dat wat jullie willen zeggen? :thinking: :sweat_smile:

4 likes

Alweer iets nieuws: Squale x Grimoldi Milano!

Grappig: Grimoldi ken ik van de eerste Unimatics die ik kocht.

10 likes