NA: Wempe Iron Walker

Gisteren heb ik mijn nieuwe aanwinst ontvangen. Een robuuste Duitser met Genta trekjes. Nadat een reactie van @tompj over dit horloge mijn nieuwsgierigheid had gwekt, begon dit model te leven.

  • Bescheiden diameter van 40mm
  • Niet te dik, 12,7 mm
  • Geïntegreerde bracelet met iets bling
  • Bescheiden sunburst op de mooie blauwe plaat
  • Top grade Quartz (ETA Precidrive)

Wempe een email gestuurd om deze opgestuurd te krijgen. Reizen naar een Wempe vestiging (Wempe is een high end juweliersketen in Duitsland met dus een eigen horlogemerk) zag ik niet zitten. Kosteloze verzending is geen probleem, dus betaald et voila.

Eerste indrukken zijn positief: mooi geheel met de bracelet, netjes afgewerkt, bescheiden maatvoering en mooie wijzerplaat. Secondewijzer tikt mooi alle opgelegde indices aan. Met mijn moeilijke rechterhand is het losmaken van de bracelet wat gehannes, veiligheids clip omhoog en dan de vouwsluiting los trekken. 2 zij pushers zijn voor mij makkelijker…
Wat plaatjes



159 likes

Das een mooi dingske.
Lekker man. Dikke feli met de NA

1 like

De lovebaby van een Ingenieur en een Oysterquartz.

31 likes

Mooi ding. Veel raakvlakken met andere designs, maar Wempe is een prachtig en ondergeschoven merk. Enjoy!

1 like

Wempe maakt echt leuke horloges :ok_hand:t2:
Veel plezier ermee man!

1 like

Mooie aanwinst, zie er een hoop IWC Ingenieur in terug en dat is geen slechte zaak.

1 like

Respect dat je gewoon koopt wat je mooi vindt. Mooie aanwinst!
Ik hou wel van een

en

Veel plezier ermee.

4 likes

Cool!

1 like

Hij is mooi! Blauwe plaat straalt!

Gaaf model gewoon.

1 like

Mooi!! Geniet ervan.

1 like

Erg leuk horloge Rik :smiley::+1:
Proficiat met deze NA en “Tnx 4 sharing” :+1:

1 like

Mooie aanwinst. Heerlijk kastdesign. Als ik een horloge zou ontwerpen zou ik precies zoiets tekenen.
Veel plezier ermee!

2 likes

Gefliciteerd, mooie aanwinst!:heart_eyes::+1:

Wow! Ziet er goed uit, afwerking van de kast is prachtig!:heart_eyes:

1 like

Mooie klok. Persoonlijk wordt ik door jouw foto’s meer getriggerd dan de foto’s van de site. Mooi gedaan!

2 likes

Heel mooi!!

1 like

verd … mooi horloge :+1:
een zeer mooie dresser zou ik durven zeggen :blush:
maar kan ook andere plezieren :ok_hand:
geniet ervan, prachtig nogmaals :+1::+1::+1:

1 like

Prachtig horloge! Gefeliciteerd!

Mooie aanwinst Rik en lekker eigenwijs om niet voor de standaard paden te gaan, Love it :muscle:t2:

Geniet ervan :ok_hand:t2:

2 likes

ja gaaf, gefeliciteerd !

2 likes