Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Deze had ik vandaag wel willen dragen. De prijs voor een tweedehandsje gaat toch ook al weer snel richting de 20k :relieved:

13 likes

Deze wel en niet alleen vandaag denk ik :thinking:

10 likes

Deze:

12 likes

Mooi ook :ok_hand:

8 likes

Ik vind deze echt gaaf…

17 likes

Toch minstens net zo gaaf als een Royal Oak en/of Nautilus. Dan is 20 nog te billijken. Dit zou mijn keuze zijn in die regionen!

7 likes

Jammer dat hij voor mij te groot valt maar werkelijk een subliem horloge.

1 like

Oehhh die 2e foto is wel heel erg lekker zeg!

1 like

Die is mooi idd! Net nieuw geloof ik hè?

1 like

Klopt.
Ziet er op de foto’s Erg goed en goed afgewerkt uit. 40mm, datum op de goede plek, alles in verhouding, niet dik. Ze hebben alles wel zo’n beetje goed gedaan bij deze. Wel een beetje jatwerk van IWC, maar bijzonder fraai gedaan.

Wel een prijzige ETA zag ik. Ligt een standaard 2892 in.

Wel een “goedkopere” optie dan bijv een iwc ingenieur. Jammer dat ze alleen in Dld te bezichtigen zijn.

1 like

Waar zie je de prijzen?

1 like

Ik vind hem behoorlijk betaalbaar als ik mag afgaan op de afwerking zoals op de foto’s.

2 likes

Wempe zit ook in Keulen. Als je nog even een paar maanden kan wachten gaan we ze daar passen. En daarna bier drinken tot één van ons omvalt.

2 likes

Googlen. 2400 euro voor de blauwe die Tom gepost heeft.

2 likes

Nou, als ik hier boven jou foto en mijn foto in één beeld zet, ziet mijn vrouw het verschil niet :slight_smile: zou toch de vacheron kiezen :slight_smile:

Misschien bestel ik er wel één. Kun je dichterbij passen.

1 like

Hoe weet jij hoe ik eruit zie dan?

3 likes

Leuk! Ik ben van de partij. Dan gaan we even wat eten, corona-proof uiteraard.

Ik zit nog steeds in de Ellipse sferen.

Zou dit te deftig zijn om dagelijks te dragen? Ik wil deze eigenlijk in het echt zien. Het is 300% raak of een afknapper, zonder middenweg.

5 likes