Zo! Da’s plat. Met een 2892-2 gaat dat blijkbaar net.
Mooi horloge Rik, van harte en veel draagplezier gewenst.
Ook de modelnaam vind ik wel speciaal en wellicht ook wel passend. Iron Walker, het doet mij erg denken aan je revalidatie en de nodige moeite die je dat kost. Je moet wel het doorzettingsvermogen hebben van een “Iron man” om door alle pijn heen te bijten.
En je mag best wat plaatjes spammen van die prachtige plaat
Bold die keuze👍.
Heul mooi, geniet er van.
Erg mooi horloge.
Waar ik nooit blij van word, is dat er geen prijzen bij staan vermeld op de site.
Laat maar zitten, dan.
Prachtig . Idd toepasselijk voor je @GMTplus1.
@WilSeiko. Volgens mij staat de horloges met prijs gewoon op de site van wempe?
Ik denk dat ik over een paar weken eens binnenwip om te passen. Ik lees eigenlijk niks over Lume qua specs op de site. Hoe is die?
En hoe precies is deze quartz? Meer richting wat Longines doet met zijn VHP? Of gaat dit richting de f uurwerken van GS?
Is er een reden waarom je specifiek voor de quartz en niet voor automaat bent gegaan?
Veel draagplezier! hij ziet er strak uit!
Ja, door mijn ongeluk zijn beide ellebogen verbrijzeld en wat minder mobiel. Een automaat laadt onvoldoende op.
Mooie aanwinst Rik! En met een quartz is niets mis… heb een GS quartz gehad en hoe fijn was dat; pakken omdoen en de tijd staat altijd spot on… tot misschien het “tankje” leeg is
Geniet ervan!
Kom ik op terug
Prachtig!
Van harte gefeliciteerd!!
Mogelijk dat het een cookies probleem is, maar als ik hier zoek
Of hier
bij mij geen prijzen te zien voor de quartz.
Als jullie die wèl zien, hoeveel is dat dan?
Gave kast en kroon! Prachtig weer!!!
Blauw, dun, een geïntegreerde band en datum. Wat wil een mens nog meer mooi. Ik ga m ook overwegen
Mooi horloge, gefeliciteerd!
Mooi, van harte
…maar wel een flatline precidrive quartzje met chronometer specs in een, Wempe kennende, zeer goed afgewerkte behuizing met dito band.
Mooi horloge! Grappig hoe de Duitsers Quarz schrijven ipv Quartz. Dacht even dat het een spelfout was…