NA: Wempe Iron Walker

Mooi! Veel plezier ermee!

1 like

Veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Wat een prachtig horloge zeg. Gefeliciteerd en geniet er van.

Dank je wel trouwens, want ik ben deze nu ook aan het overwegen. Niet dat ik trillend boven het ‘koop knopje’ hang, maar zeer zeker het overwegen waard om de redenen die door anderen al zijn genoemd.

Met de tijd een aantal wristshots worden wel gewaardeerd.

1 like

Mooie klok. Je ziet het merk niet zoveel voorbijkomen.
Interessante geschiedenis als één van de 5 leveranciers die het Beobachtungsuhr (B-Uhr) aan de Luftwaffe leverde.

1 like

T is heel apart.

Als ik op mijn link klik op mijn Android telefoon kom ik gelijk bij de hele ironwalker collectie uit. Als ik t zelfde doe op de iPad kom ik op de algemene site uit van Wempe. Maar goed vraag is al beantwoordt.

@GMTplus1 dank je wel. Ben benieuwd naar je bevindingen omtrent de lume en hoeveel die afwijkt tzt.

1 like

Wrist shots

19 likes

Lume is Super-Luminova, even de kast ingedoken

19 likes

Mooi hoor. Enjoy.

1 like

Gaaf ding! Gefeliciteerd!

Het heeft inderdaad trekjes van allerlei grote merken, zoals eerder gemeld de Vacheron Overseas 4500, IWC Ingenieur, Gerard Perragaux Laureato (band). Maar netjes uitgevoerd en leuk ontwerp van de kast. Prachtige sunburst blauw! Leuke wijzers met duidelijke lume.

Jammer van de hoeveelheid tekst op de voor- en achterkant. Chronometer en “Quarz” lijkt me beetje overbodige informatie :wink:

1 like

Die veiligheidssluiting van de band vind ik spijtig, nu ligt die op de band. Verdoken drukknoppen hadden, denk ik mooier geweest.

1 like

Mooie kast :+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

En praktischer

Voor wat het waard is: nu een week later loopt de Iron Walker Quarz nog precies zo gelijk als de GS Quartz in de collectie…

5 likes

Dé benchmark! :ok_hand:

3 likes

Prachtig horloge! Mooi ook om de pols, 40 mm is perfect. Veel plezier ermee.

1 like

Da’s indrukwekkend.

Goed bezig bij Wempe. T is dat is al de sbgv225 heb.

Mss over een paar weken me toch maar over de ‘totaal geen interesse de laatste keer’ heen zetten, wat Wempe de Lange en meer centjes gekost heeft… Niet dat ze daar wakker van liggen. En toch maar eens de automaat proberen.

2 likes

Koop jij wel is horloges die je niet mooi vindt🤔

2 likes

Ik ken wel mensen die niet kopen wat ze mooi vinden.

#waardevast #afschrijving

10 likes

Aha op die fiets. Combinatie is :ok_hand:

2 likes