NA: Wempe Iron Walker

Prachtig horloge, echt heel gaaf! Ook netjes dat ze gewoon kosteloos versturen.

1 like

Van Harte Rik, geweldige keuze. Een van de elegantste horloges die ik ken. Een mooie kleur blauw ook.

Heb je nog getwijfeld mbt de witte. Die komt ook bijzonder stijlvol over.

Veel plezier er mee.

9 likes

Dank je, witte horloges en ik zijn geen geslaagde combi heb ik gemerkt
:roll_eyes:

3 likes

Doen ze gemeen tegen je? Zien er zo lief en schattig uit maar ondertussen

3 likes

Dat is het eerste horloge in een behoorlijke tijd dat ik zo zou willen kopen. Heel mooi, en ook een fraaie presentatie van jouw kant!

2 likes

Wauw, dat is een mooi horloge. In het zwart is hij ook ontzettend gaaf. Toch weer een ‘eigen gezicht’ ipv grote rip-off. Ik had nog nooit van dit merk gehoord. Maar Duitse degelijkheid met ETA afgeregeld uurwerk. Kan nooit een miskoop zijn.

Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Naarmate ik meer foto’s voorbij zie schuiven vind ik hem steeds mooier worden. :ok_hand:

3 likes

Haha dat heb ik nou ook. Ik ga hem passen in DĂŒsseldorf binnenkort, die in het wit is echt gaaf.

2 likes

Mooi hoor👌

2 likes

Hm, breng me niet op ideeĂ«n
 DĂŒsseldorf is aan te rijden

2 likes

En ander de gratis next day delivery
:wink:

1 like

Tsja, eens kijken of vrouwlief dan de (toch nog) vakantie wil overslaan
 :smile:

Ik heb een vermoeden van niet
 :thinking:

1 like

Hij is echt heel gaaf, in de alle kleuren. Ligt waanzinnig mooi op de pols door de geringe dikte en de afwerking is voor dat geld bijzonder goed.

2 likes

Je hebt ‘m ook in 36mm zie ik. De ‘women’-versie, maar daar moet je schijt aan hebben als 36mm je maat is.

2 likes

wat een pracht!!

Ben meteen gaan neuzen hierna. mooi

1 like

Ik heb echt een damespols en voor mij was de 40mm goed te doen.

De 36mm is echt een damesklok. Niet te vergelijken met een 36mm Datejust op je pols.

1 like

Pracht horloge! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Volgende keer toch ook maar eens kijken als ik bij Wempe ben (na de BTW-verlaging) :wink:

2 likes

Volgens de strengere Duitse Chronometer normen :+1:

Als je de quartz (quarz) neemt mag je levenslang bij Wempe gratis de batterij laten vervangen.

Héél nette service gezien de listprijs van nog geen 1800 euro.

2 likes

Dat klinkt wel heel erg lang, gezien de omloopsnelheid van mijn flipper-waar.
Ik kende deze service niet en is ook niet genoemd bij de online aankoop?

1 like