NA: Wempe Iron Walker

Dan heeft kopen in de winkel toch nog z’n voordelen! :wink:

1 like

Wellicht als je dichtbij woont… als je reiskosten moet maken voor een gratis batterijtje?

1 like

Gelukkig mag je die afweging geheel zelf maken :wink:

1 like

Heb ik gedaan, ben even niet zo mobiel, dus gratis verzending was ook een pré

1 like

Erg mooi horloge, daar niet van. In deze prijsklasse is zoveel moois en goeds te koop.
Denk dat mijn persoonlijke voorkeur uit zou gaan naar een Sinn 556 ib.
Maar wil je keuze niet tekort doen: erg mooi! Genieten maar.

1 like

Ik woon ook niet echt dichtbij maar mocht mee voor de morele steun tijdens de aankoop.

Je kunt de service natuurlijk van vele kanten bekijken maar het blijft gewoon erg nette service vanuit Wempe.

1 like

Schitterend!

1 like

Vertel?

Dazu gehört die Senkung des Mehrwert­steuer­satzes von 19 auf 16 Prozent bzw. des ermäßigten Satzes von 7 auf 5 Prozent ab dem 1. Juli 2020 bis zum 31. Dezember 2020.

2 likes

Heisse scheisse.

Leest u mee, mijnheer Rutte / Hoekstra?

1 like

Ik geloof dat de meeste winkeliers deze BTW-verlaging niet zullen doorgeven aan de consument. Ik meen dat de reden voor de verlaging het steun bieden aan winkeliers is. Neemt echter niet weg dat -3% wel leuk zou zijn.

1 like

Denk ik ook niet, omprijzen is duurder. Netto is het ook geen 3% minder

1 like

Als je bij Wempe zelf de Iron Walker koopt krijg je ook nu al een (beperkte) korting van 2,5%.

2 likes

De “Senkung des Mehrwert­steuer­satzes” is bedoeld als stimuleringsmaatregel voor de economie. De wetgeving zegt dat de BTW gedurende deze periode verlaagd is. Het bedrijfsleven staat hierachter, maar vindt wel het e.a.a. lastig om uit te voeren op bepaalde transacties. Sommige winkels hebben hun prijzen al vanaf 15 juni verlaagd op eigen initiatief om hun omzet te stimuleren, zoals ik gezien heb.

@purple300: Ik dacht dat Wempe enkel bij Wempe werd verkocht :thinking: Waar is het nog meer te koop?

Enigszins ongelukkig geformuleerd realiseer ik me; ik bedoelde bij de fysieke winkel in plaats van een online aankoop :slight_smile:

1 like

Prachtig horloge! Ik ben dol op blauwe wijzerplaten maar de witte is ook erg verleidelijk.

Moest wel even slikken bij het zien van het prijskaartje dat wel. Maar dat komt omdat ik aan gebruik als een beater dacht :grin:

Nou ben benieuwd of de door mij beoogde Duitsers een paar tientjes zakken in prijs. Heb ik er meteen de benzine en wellicht een cheap overnachting uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wempe - goede keus :+1:

Was zelf zo onder de indruk van de kwaliteit en afwerking dat ik er inmiddels twee heb :slight_smile:

5 likes

Dan kan nummer 3 er binnekort bij…:wink:

Ik wil toch even voor het eerlijke vergelijk wijzen op het eigen merk van die andere grote Duitse juwelierketen. Niet omdat die mooier is of zo, maar gewoon om te laten zien.

https://www.rueschenbeck.de/uhrenmarken/rueschenbeck/alle-uhren

2 likes