Zoals in mijn eerdere topic (Ik zoek een zomer(s) horloge, suggesties welkom.) te lezen viel, was ik op zoek naar een zomers horloge. Wat een horloge zomers maakt, daar dacht ik van dag tot dag anders over, maar in ieder geval iets met kleur. Uiteindelijk kwamen er echt toffe suggesties, waarvan ik zeker nog eens het een en ander nader ga bekijken, maar heb ik toch besloten om er een van mijn lijstje in de openingspost te kopen.
Al enige tijd geleden online gekocht, of eigenlijk ge-pre-ordered in goed Frans. Omdat het een nieuw model betrof, kwam deze van de week dan eindelijk binnen.
Eerste indruk is heel goed! Ik ben erg blij met de looks. De retro kast, de blauwe kleur, saffier glas en lunette, MN logo op de wijzerplaat, kroon en achterkant maken het plaatje compleet. Hoewel ze hier bekend staan als Franse rammelbakken, vind ik het juist heel gaaf om eens wat anders dan Zwitsers of Japans aan mijn kleine collectie toe te voegen. Hopelijk hoef ik niet al te veel gebruik te maken van de 2 jaar garantie…
Dit is mijn eerste ervaring met een MN strap, en ik vind het inderdaad heerlijk comfortabel. Dat was een van de redenen dat ik voor dit horloge koos. Uiteraard had ik ook een MN kunnen kopen voor mijn BB58, maar dat was te makkelijk geweest