NA: Zenith Defy 3643 - Coffre-fort

Heel mooi. Proficiat!

1 like

Wat een hele fijne toelichting en uiteenzetting over een prachtig horloge én aanwinst. Gefeliciteerd Alex!

1 like

Wat een lekker stuk proza! Dank! :+1:t2:

Je conclusie m.b.t. de ielheid van die bracelet beaam ik. Die lobster zou 'm goed staan.

Gefeliciteerd dus met deze mooie aanwinst! :ok_hand:t2:

1 like

Op de ladder bracelet inderdaad too much, maar nu zeker niet. Complimenten met de keuze en gefeliciteerd met je achthoekige NA

1 like

Mooi verhaal en mooi horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooie combi, staat ook nog op mijn verlanglijstje - maar dan geheel op staal. Toch een beetje zoal deze bedoeld zijn.

Geniet van dit fraaie exemplaar met zijn mooie patina op de plaat
Netjes hoor

1 like

Top, succes met de zoektocht!

Volledig als hij bedoeld is zelfs.
Maar mijn voorkeur zou dan zijn voor de lobster.
Jij zou dan voor de ladder gaan?

Ik trek deze achthoekige geweldenaar zeker. Prachtige Zenith. Heel veel plezier ermee.

1 like

Chique , gefeliciteerd

1 like

Jij bent duidelijk net zo gek van de Zenith Defy’s als ik :
:partying_face:
je hebt een zeer mooi exemplaar gevonden, superstrakke kast en een mooie witte wijzerplaat waarvan de lak niet is vergeeld zoals bij veel van die A3643’s

nog een A3643 projectje liggen om eens op te knappen en dat is een 2562 werkje met “28800” op de plaat
Misschien kan deze tabel helpen om het juiste bouwjaar te bepalen

groetjes van de 18k broer

6 likes

Heel bijzonder horloge - mooi! Zeker de geschiedenis trekt me, interessant verhaal.

1 like

Erg tof!

1 like

Prachtig, dit past wel in mijn straatje. :watch::ok_hand: Geniet van het dragen hiervan! :+1:

1 like

:heart_eyes:

De Luxe indeed… Wat een schitterende Defy!

Zeer leuk artikel en tof horloge, van een geweldig merk. :+1:

1 like

Mooi verhaal van een nog mooier horloge!!
Draag hem met volle tevredenheid.

1 like

Zeker wel :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en dank voor de uitgebreide en informatieve uitleg. Draag hem met veel plezier

1 like

Interessant verhaal en mooie Zenith :ok_hand:
Veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd!

Die heb ik fervent verzameld. Zeven oudjes en twee revivals. Ja, ik weet dat ik professionele hulp nodig heb. Voor corona kon je nog hele mooie kopen op de stalen band tussen de 800-1300. Dat was verslavend.

15 likes