NA: Zenith Defy 3643 - Coffre-fort

Sodemieter… Hier word ik even stil van… Wat een verzameling!
Naast de gouden en revival zie ik een aantal 2642 modellen in mooie staat (zeldzaam!), op de ladders, en op de laatste foto, links onder ook mijn 3643.
Slechts 3 woorden voor:
Fan
Tas en
Tisch
Op de één na laatste foto (3 x 3642) is er ook een duidelijk verschil in de kleur vd lumen van de secondewijzer. Die van mij heeft ook zo’n afwijkende oranje kleur.
Enig idee wanneer ze dat hebben geïntroduceerd?
Hoe dan ook. Diepe buiging voor jouw Defy verzameling. Mogen wel wat vaker getoond worden in de Zenith-gerelateerde topics.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand: Echt een horlogeliefhebbershorloge. De moderne Defy’s vind ik ook heel mooi

1 like

Geen idee wanneer ze de gekleurde lume in de secondewijzer hebben gedaan. Dankjewel! Ik heb ook nog de grijze. Helaas heb ik er niet zoveel foto’s van. Dit verzamelde ik allemaal voor COVID en sindsdien liggen ze voornamelijk in de kluis.

Volgens mij heb ik nog een grijze die mint is alleen kan ik de foto niet vinden :joy:

5 likes

Mooie uitleg en foto’s bedankt! En gefeliciteerd met de Defy!

1 like

Tel ik er dan minimaal 7?
Die rode Revival is ook echt schitterend!

Haha, ja, die tijd is echt voorbij. Aan de andere kant vind ik het wel leuk dat deze modellen toch wel gewild zijn. Het blijven aparte gevallen.

Ziet er leuk uit! Van harte, zeker niet too much! :clap:

1 like

Ik heb twee grijze, twee groene met golf markers, een groene met stick markers, een zilveren, een gouden, de eerste revival en de rode revival. Ik heb geen foto van ieder horloge meer gok ik.

2 likes

Nog eens van dit super interessante topic genoten - voor de rest zijn de klassieke Defy horloges bijna onzichtbaar lijkt het. Zonde…
Upje (uit phone archief) dus maar :sunrise_over_mountains:

4 likes