NA: Zenith Defy El Primero 21 Panda

De band is ook wel super mooi om te zien. Dus die zet het horloge ook wel op ongekende hoogte. :+1:

1 like

Heb nog geen levertermijn gekregen, ik hoop daar vandaag meer over te weten :slight_smile:

1 like

Opvallend wat voor een positieve reacties deze teweeg brengt, da’s leuk om te lezen! Ik ben er zelf ook behoorlijk verliefd op; het is echt een prachtig stuk met een eigen identiteit.

4 likes

Ja, nóg eens gekeken en hij wordt zelf mooier!!!
Die achterkant :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

Gaat hard bij je de laatste weken :wink: maar damn wat een mooie aanwinst !
Geniet ervan !

1 like

Super mooi. Denk dat ik hem op mijn lijst ga zetten!

1 like

Heulll fraai!

1 like

Quality is remembered long after the price is forgotten!

1 like

Als ik de foto’s zie, is het inderdaad best wel een kunstwerkje. Al die facetten, etc… En een titanium band er zo doen uitzien is absoluut geen sinecure.

Ik vind de banden van AP pure kunst, maar uiteindelijk is zo’n resultaat volgens mij nog altijd makkelijker te behalen op staal dan op titanium.

1 like

Werkelijk waar prachtig! Onwijs gefeliciteerd. Hopelijk volgen de foto’s met de titanium band snel. Veel plezier met je NA!

1 like

Prachtig meesterwerk!

Een wat late reactie omdat ik mezelf zojuist pas de tijd gunde om het verhaal bij de plaatjes geheel te lezen.

Ook ik ben benieuwd hoe het er met de titanium band uitziet.

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Geweldig horloge! Veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd met deze aanwinst. Tot dit topic had ik dit horloge niet direct op mijn netvlies staan. Maar het is een plaatje zeg. Die komt ook op mijn shortlist.

1 like

Enige moderne horloge waar ik al tijden over twijfel. Echt een gaaf ding. Geniet ervan!

1 like

Heel erg mooi! Geniet ervan!:grinning:

1 like