NA: Zenith Defy El Primero 21 Panda

Heel erg mooi, congrats!

1 like

Voor mij te groot, en op het moment te duur helaas, maar wat een vet ding zeg!

1 like

Wauw! Wat een schitterend horloge zeg! Gefeliciteerd en veel draag plezier :+1:

1 like

Prachtig horloge! Van harte.

1 like

Wat een prachtig horloge van een prachtig merk. Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd, ik gooi deze er even in “my brother from a different mother”

1 like

Gefeliciteerd! Ik vind m prachtig

1 like

Gefeliciteerd, schitterend!

1 like

Wat een geweldig mooi horloge! Ik betrapte me erop dat ik zat te kwijlen bij de foto’s :joy:

1 like

Schitterend :star_struck::ok_hand:t2:

1 like

Geweldig!

1 like

:+1: Top en gefeliciteerd.

1 like

Mooi man! :star_struck:
Van welk uurwerk geeft de gangreserve meter de gangreserve aan?

1 like

Proficiat :+1:t2: schitterend horloge. Heb de jouwe ook al omgehad maar had toen het geld er niet voor liggen. Veel draagplezier gewenst, heb het idee dat het wel goed komt​:sunglasses:

1 like

Suuuper cool! Gaaf zeg, morgen nog even beter de foto’s bekijken. Gefeliciteerd met de aanschaf, echt een fijn kerst cadeau voor jezelf. Veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

De chronograaf

Over grenzen gesproken. Voor mij zou bij dit horloge een grens bereikt zijn, WOW … wat een fraai horloge zeg. :heart_eyes: [insert drewl smiley, die ik niet kan vinden] Ben héél benieuwd naar het complete plaatje op de titanium band want hoewel deze band er al dik uitziet ben ook ik een ‘sucker’ voor metalen banden. Wanneer krijg je 'm?

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Mag ik dit het allermooiste noemen wat ik dit jaar hier voorbij heb zien komen…? Allemachtig wat een schoonheid. Ik heb een nieuwe screensaver op mijn mobiel :drooling_face: de 44mm accepteer ik zonder aarzelen. Woah. Zenith maakt toch echt wonder werkjes :ok_hand: geniet er van.

1 like

Proficiat! Zelf al vaker naar de defy’s gekeken, de kast, pushers, uurwerk, allemaal supermooi!
Zodra er een 39mm of 40mm variant komt ren ik naar de AD!

2 likes

Alles is al zo’n beetje gezegd dus copy paste voor mij.
Holyshit wat een machtig apparaat zeg :drooling_face:

2 likes