Heeeeel mooi horloge, gefeliciteerd!
Yho, wow, echt?! Fantastisch!!
Wat een heerlijke NA. Ik zat te kijken en te kijken en te kijken, om er vervolgens achter te komen dat mijn koffie koud is geworden.
Prachtig horloge. Verdient meer foto’s. Veel meer.
Wat een geweldig horloge! Heel veel plezier ermee. De ‘gewone’ El-Primero chrono staat hier hoog op de want-list.
Schitterende horloge!
Heel veel draagplezier! Prachtig!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ja die Zenith heeft zoveel moois in huis.
Ben er zelf nog niet over uit welk model ik graag zou willen. Geniet er van
Ik kijk er echt naar uit! Deed vies om zoveel geld uit te geven voor een band, maar uiteindelijk gaat het een enorm verschil zijn qua beleving omdat ik echt geen fan ben van leder & rubber. Ik kan het waarderen voor even, maar na een tijd moet er toch een bracelet of meshband op altijd
Klasse! Ontzettend mooi horloge!
Gadverdamme zit je me een beetje lekker te maken hiero. Prachtig!
Omdat ik zat te twijfelen tussen leer/rubber enerzijds en de bracelet anderzijds, met het grote prijsverschil als mede-oorzaak, heb ik pas de Defy (classic) gepast op de bracelet.
Resultaat… We sparen nog even door…
heel mooi, gefeliciteerd!
Je koopt hem idd best meteen op bracelet en dan achteraf leder erbij dan andersom, komt je sowieso goedkoper uit.
Dat is bij een aantal Zeniths niet zo eenvoudig. Ik heb 2 El Primero’s waarbij de lugholes van de kast met de bracelet op een andere plek zitten dan die van de kast met leer/rubber. Ze hebben ook verschillende reference-nummers.
Ik heb begrepen dat dat bij de Defy ook het geval is.
In mijn geval zaten de lugholes van de bracelet versie (die ik heb) veel dichter bij de kast zelf waardoor een lederen band er alleen met gebogen springbars in past.
Gelukkig is de Customer Service van Zenith zo vriendelijk deze desgevraagd gratis toe te sturen.
Ik heb idd van de AD gehoord dat sommige modellen naar Zenith moeten om de bracelet te plaatsen maar blijkbaar was dat bij die van mij niet het geval.
In ieder geval, ik heb mijn referentie opgestuurd dus als het niet past dan zal het hun verantwoordelijkheid zijn… Het is een officiële Zenith AD dus vermoed dat het wel los zal lopen.
Érg mooi!!! Geniet ze, knuffel en kus ‘m in deze coronatijd!!!
Wàt een interessant en pracht stuk heb je verkregen. Succes met het wachten op je nieuwe band. Enjoy!
Deze is zoo mooi !!! Gefeliciteerd met deze beauty.
Gefeliciteerd