NA: Zenith El Primero 01.0240.410 Chronomaster Moonphase Triple Calendar

Mooi verhaal en een prachtig horloge! Gefeliciteerd ermee.
Uurwerk natuurlijk een klassieker. Top!

Erg mooie dress chrono! Veel draagplezier!

Proficiat! Prachtige aanwinst.
En een klassieker :+1:

Wat een bijzonder mooie aanwinst. Veel plezier mee.

Proficiat, een prachtig model van een heel mooi horlogemerk👌

Heel erg mooi, gefeliciteerd!

Mijn beste,

Proficiat met deze begeerlijke aanwinst!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horlogehuis, voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie en bijzondere aanwinst; veel plezier ermee.:+1:

Alleen die rare datum op half 4; dat moeten ze nog een keer afleren daar bij Zenith.:face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Super! Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge, boordevol complicaties en toch een redelijk rustig en evenwichtig totaalbeeld. Datum, dag, maand, maanphase, chronograaf, COSC (!). Wat een rijkdom! Veel plezier ermee. En laat ons nog vaak meegenieten van deze wonderboy.

1 like

Mooi man :ok_hand:

Prachtig!

Dank allen voor de enthousiaste reacties :grin:

2 likes

Prachtig horloge, draagt ook heel fijn…en ik spreek uit eigen ervaring! Geniet ervan in goede gexondheid.

1 like

Prachtig horloge! Echt je best voor gedaan! Maar…

die snapte ik niet helemaal…:thinking:

Oef… wat een feest :+1::+1::ok_hand::clinking_glasses::muscle:t3:

Ik heb een dienstverlenende functie waarin ik denk ik niet altijd een Rolex zou dragen. Aangezien Zenith niet zo’n bekend merk is weten enkel kenners dat het horloge best waardevol is :wink:

1 like

Wat een prachtig klassiek horloge! Ik ben het met je eens dat zo’n functie gewoon een soort van magische uitstraling heeft. Geniet!!

1 like

Prachtig!

Gefeliciteerd Sander, Zenith is een van mijn favoriete merken. Rossler was het eerste boek wat ik ooit kocht.Zij hebben vroeger de meeste prijzen gewonnen met hun chronometers. Het El Primero uurwerk is een van de belangrijkste uurwerken uit de horloge geschiedenis. Laatste tijd doen ze helaas te weinig waardoor het merk niet meer goed in de belangstelling staat. Biver heeft het tij ook niet weten te keren. Binnenkort krijg ik een A385 binnen.

1 like