Tuurlijk! Wij als liefhebbers wel, maar mensen die neerkijken of slechte bedoelingen hebben met wat wij rond onze pols dragen, kennen alleen maar die enkele bekende grote merken…
Fraai horloge. Veel draagplezier.
Ik weet niet of dit sarcastisch is bedoeld maar als dat zo is dan begrijp je mijn uitleg niet helemaal.
autokriek, was niet de bedoeling om op jou te reageren, eerder op aqualand.
het is idd zo dat wij als liefhebber een Zenith enorm kunnen waarderen, maar dat het redelijk ‘safe’ is om deze te dragen zonder dat je ‘scheef bekeken’ wordt of met afgunst van iemand. laat ons eerlijk zijn, als ik met een zuurverdiende rolex bij mijn klanten aankom, moet ik toch al opletten dat hij niet te hard in het oog springt. een passie hebben voor een mooie (dure) horloge kan soms nefast werken, zeker in mijn stiel.
gr
Ik vind deze stijl EL Primero’s de mooiste!
De goede smaak druipt er vanaf aan alle kanten!
Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst.
Groeten,
Noel.
Dan heb ik jou niet goed begrepen
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel!
Mijn excuses dat ik dit topic even hijack. Ik ben sinds afgelopen weekend de nieuwe eigenaar van dit fraai horloge en ik ben er uiteraard heel blij mee. Echter: heeft er toevallig iemand de full manual (evt. linkje of pdf) om dit uurwerk correct in te stellen? Is er een quickset voor de maand? afbeelding|375x500
Kan dit je helpen?
Of deze:
Gefelicteerd! Dat is volgens mij nummer 3 op HF…
Komt er een NA met mooie foto’s?
Als ik ooit eens de tijd ervoor heb
Voor nu staar ik gewoon wel de hele tijd naar m’n pols.
Schitterend! Heel erg bedankt
Mooi. Zenith is een merk dat hoge kwaliteit maakt, minder bekend maar zeker niet onderschat. Jammer dat ze af en toe qua design nogal wild uithalen. Dit soort klassiekers is toch helemaal prima zonder allerlei gekkigheid?
Snap ik…
Ben erg benieuwd welk model je hebt, welk jaar, zwarte of zilveren plaat, 410 of 410Z caliber, die met de guilloche plaat?
Erg mooi, zonder Romeinse cijfers zou die voor mij zijn.
Zilver, guilloche, blauwe kroko met de originele vlinderclasp, 410Z
Ik zou zelfs durven stellen dat ze niet zelden het spoor ff bijster zijn qua designs, maar dat kan ook een smaak zijn natuurlijk. Echter, de Chronomaster Triple Calendar Moonphase benadert de perfectie wat mij betreft (voor dit genre horloge én de prijs).
Die was mij een tikje té.
Ik heb de 18k gouden versie met gouden vouwsluiting en de gouden gespsluiting.
Overigens met een emaille wijzerplaat.
Wow
Niet normaal deze.
Die Breguet numerals!
Schitterend! Een excollega van mij heeft ook zenith. El primero open heart limited edition blue dail. Echt een van de mooiste doe ik ooit in levende lijve heb gezien. Wat een kwaliteit bij zenith. Zelf ben ik ook rond aan het kijken bij zenith maar zijn voor mijn pols vaak te groot. Alleen voor de speedy 3861 heb ik een uitzondering gemaakt!
Veel draagplezier.