NA: Zenith Safari

Ontzettend gaaf en ingetogen horloge. Geniet er van!

1 like

The City of love had je kunnen natuurlijk opvatten als Den Haag, maar in dit geval had ik het over Parijs.

1 like

Nou ik zei “kleurtjes met aanhalingstekens” omdat ik die trent breder wilde trekken dan de specifieke kleurstelling van dit horloge. Cartier, JLC en dus ook Zenith hebben nu allemaal dit “ton sur ton” in hun nieuwe uitvoeringen. Het is een prachtig horloge, daar gaat het niet om

Ik kreeg een alert, dus even kijken. Jammer van de obstructie maar indd, convectorput altijd +1.

OT: hele gave look. Origineel, en ook gewoon heel goed doorgevoerd. Ben niet dol op donkere kasten maar met deze kleuren klopt het. Vind vooral die band érg gaaf, die textuur is super mooi gemaakt!! Veel plezier ervan :+1:

2 likes

Wat een prachtige uitstraling dat gestraalde titanium :star_struck: en dan dat groen erbij …

2 likes

Het puntje van de “i” is ernaast gerold! Dacht, ik zeg het maar ff, straks is ie pleitte…

2 likes

:rofl: :joy: :rofl: ga deze er straks wel weer opzetten :+1:

2 likes

Wat kan Zenith toch prachtige horloges maken, dat zie je maar weer aan deze, fantastisch! :heart_eyes:
Congratz Wouter en geniet ze! :+1::tada:

1 like

Beauty zeg. En ik houd niet eens van groen. Maar dit is wel even ‘something else’. Enjoy!

2 likes

Wauw!!
Wát een eyecatcher :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

@Zulu is het daar wel mee eens. :+1:

2 likes

Gaaf horloge, veel plezier ermee!

Dit hoort erbij.

1 like

Mooi ding!!

1 like

Voor mij is deze toepasselijker.

2 likes

Wat een topper is het :grinning:. Duurt even maar dan heb je wel wat :grimacing:
Proficiat en genieten nu :star_struck:

1 like

Wat een prachtig horloge. Gefeliciteerd

1 like

:joy::+1:

1 like

Prachtige en gedurfde keuze! Die kast is toch ongezien gaaf :sunglasses:

1 like

Heel gaaf!! :star_struck:

1 like

Hahaha, ik ben daar alleen maar blij mee. Zwart is ook zo wat. :joy:

2 likes