NA: Zenith Safari

Supergaaf dat je voor deze hebt gekozen, heel bijzo :ok_hand: :partying_face: :star_struck: nder exemplaar

1 like

Haha, ik dacht hetzelfde. Plus, dat hele horloge zegt vintage eye for the modern guy, dus hoezo gedateerd? Dat is gewoon de look.

Ik denk dat het wel lastig wordt om een betere band dan de originele ervoor te vinden.

3 likes

Eens. Ik was al een tijdje bezig met het speuren naar leuke alternatieven, maar nu ik hem eenmaal heb denk ik dat de OEM band moeilijk te evenaren of te overtreffen is.

Een deel van de reden dat ik op zoek naar alternatieven was, is dat ik vreesde dat het een beetje een overkill aan groen zou zijn, maar dat is gelukkig allesbehalve het geval.

3 likes

Groene NATO. Dat gaat de shit zijn. Maar verder is het heel erg passen en meten met tinten bruin, een zwarte banden gaan doods staan. Ik vrees dat je gelijk hebt.

3 likes

Holy shit die is vet

1 like

Precies zei ik tegen Wouter vrijdag. Hij staat er echt perfect op.
Dat, en de maat is bijzonder :smirk:

2 likes

Erg mooi :star_struck: gefeliciteerd

1 like

19,5 mm. Dat doen ze inderdaad echt alleen maar om te pesten. :joy:

2 likes

Oh?! De shadow is gewoon 19… :see_no_evil:

1 like

Echt? Ik meende dat ergens gelezen te hebben. Never mind dan. :+1:

1 like

De originele band van de Shadow? Dus de zwarte.
Zenith is vrij goed toch met het toesturen van banden :grin:

1 like

Ik vind dat zenith zulke mooie modellen uit brengt, ik heb deze al eens voorbij zien komen maar die kleuren op jou foto’s zijn helemaal top!

Heel veel plezier toegewenst met dit prachtige horloge!

1 like

Geen idee. ?

Zo, dat is een hele fijne!

1 like

Prachtige kleur niet te aanwezig maar ook niet te afwezig. Veel plezier met je NA :grin::+1::ok_hand:

1 like

8 likes

Gaaf ding! Gefeliciteerd!

1 like

Nee hoor, 19,5 ook.

1 like

Smaakvol!

1 like

Goed dat ik nog even gewacht heb met het bestellen van bandjes. :joy:

1 like