Altijd spannend om een horloge te kopen zonder het model ooit in het echt gezien te hebben laat staan om de pols gehad te hebben.
Op basis van Brick’s review durfde ik het echter wel aan omdat ik de JLC Deepsea ook een tijd in de verzameling gehad heb dus ik kon de vergelijking redelijk plaatsen.
Gisteren binnen gekomen en het horloge voldoet volledig aan de verwachtingen. Wat een topper. Het is een Limited Edition van 1000 stuks en een getrouwe kopie van het origineel met de te verwachten moderne pluspunten. Binnen het HF zijn er meerdere liefhebbers met een exemplaar van deze limited edition (en ook een aantal met de andere CP2 varianten) en ik ben blij dat ik me bij hun kan aansluiten!
Mijn eerste NA van dit jaar en misschien wel de enige na een druk jaar met aanwinsten in 2020…nou ja de nieuwe Zenith sport miscchien…
Supermooi!
Prachtig merk, en een groeiende schare fans hier op HF.
Moeten maar vast gaan nadenken over het kleurtje van onze eigen Zenith categorie hier…
Bedankt ja draagt prettiger dan de JLC deed en ook veel meer “presence”. Heb die JLC maar een half jaar gehad denk ik en ik was al de 4e eigenaar in minder dan 2 jaar. Werd snel geflipperd om welke reden dan ook…