Dat is wat we graag doen hier, toch? Vooral doorgaan daarmee. En geniet van je Zenith!
Ik hoor het hem zeggen. De man is vermoeiend maar oh zo goed in wat ie doet.
ONGELOOFLIJK
Al doet ie het niet…
Op zondag maakt de tijd toch niet uit:smiley:
Cool hè
Hij werkt prima… alleen de led-jes niet😊
Je weet ze altijd wel te vinden Kevin
Ik weet niet of je nu een goede smaak hebt of toevallig dezelfde voorkeur als ik maar ik vind jouw NA’s altijd erg tof
Dat klinkt alsof er iets mis is met de onderste drukknop. Hij blijft waarschijnlijk in de ingedrukte stand staan.
Je verzet de datum door beide drukknoppen (rechts) ingedrukt te houden.
Als je nu dus de datum toont (indrukken bovenste knop) en de datum loopt op dan staat hij dus in de verzetstand.
Ik heb dat zelf ook gehad met een Zenith Time Command en het was eenvoudig om het horloge open te maken, het uurwerk te verwijderen en het busje/knopje te behandelen met WD40 en schoon te maken.
Maar dat was deze, dus niet de Futur (met het aparte schermpje in de kast) dus dit zou lastiger kunnen zijn.
Misschien dat je hier wat bruikbaars tegenkomt (zelfde link als van @MartijnV):
https://www.crazywatches.pl/zenith-futur-time-command-ana-digi-quartz-led-1975
Over smaak valt te twisten, maar ik kan wel altijd feilloos zien wie er geen smaak heeft. Vind ik dan.
Heel erg bedankt. Dit is echt heel handig!
Heerlijk…wat een cool retro ding en leuke vondst Brodie.
Het maakt niet uit met welk horloge je aan komt, de manier waarop je schrijft is zo vermakelijk
Veel draagplezier!
Wat tof om te horen. Vind het altijd leuk om te schrijven.
Wat een geweldig horloge! Prachtig. Dat zijn toch echt de perks van dit forum om zulke eigenwijze horloges langs te zien komen, schitterend!
Verdorie, nu wil ik er ook eentje
Gefeliciteerd man, wat een gaaf ding en wat een mooie staat!
Ik zou terughoudend zijn met WD40. Het blijft vettig en houdt dan stof/vuil vast, iets wat je net niet wil hdbben.
Maar dat doet horlogeolie ook toch?
Wat een ontzettend gaaf apparaat! Gefeliciteerd!
Wat een bijzonder tof horloge! Gefeliciteerd. Ik zou hem zelf ook zeker dragen, echt te gek.
Noice!
Daar ben ik niet mee bekend met WD40 des te meer.
Ik zou het in dit geval navragen bij een horlogemaker.
Als kind van de jaren zeventig wordt ik hier heel blij van. Wat een vonst is dit. In een woord geweldig.