Ik heb onlangs via een online veiling die begint met Cata en eindigt op Wiki een horloge gekocht. Ik was eigenlijk niet van plan dat ooit te doen, maar soms neemt een beetje impulsiviteit de overhand.
Uberhaupt had ik dit horloge niet echt op mijn verlanglijstje staan en de 35mm maatvoering maakt het nog onverwachter omdat ik eigenlijk 36mm normaal al aan de kleine kant vindt.
Toch ben ik heel erg blij met het horloge, de maat is nog even wennen maar ik vind het een prachtig horloge.
Het horloge is van 18k goud en beschikt over het accutronic uurwerk gelicenseerd door Bulova.
Voor technische informatie stuur ik jullie graag door naar dit topic:
De mooie glijdende wijzer, het zoemende geluid en de bijzondere techniek maken het voor mij een extra bijzonder horloge om in de verzameling te hebben.
Ik kan dit specifieke model verder nergens terug vinden dus mocht iemand nog meer te vertellen hebben dan hoor ik dat graag!
Ohja mocht iemand nog tips hebben voor een mooi bandje bij dit horloge, suggesties zijn meer dan welkom! Het bandje op de eerste foto is niet meegekomen ivm export beperkingen vanuit Zwitserland.