NA Zenith XL-Tronic 18K

Goedenavond allen.

Aangezien veel mensen van foto’s houden zal ik daar mee beginnen.

Ik heb onlangs via een online veiling die begint met Cata en eindigt op Wiki een horloge gekocht. Ik was eigenlijk niet van plan dat ooit te doen, maar soms neemt een beetje impulsiviteit de overhand.
Uberhaupt had ik dit horloge niet echt op mijn verlanglijstje staan en de 35mm maatvoering maakt het nog onverwachter omdat ik eigenlijk 36mm normaal al aan de kleine kant vindt.
Toch ben ik heel erg blij met het horloge, de maat is nog even wennen maar ik vind het een prachtig horloge.
Het horloge is van 18k goud en beschikt over het accutronic uurwerk gelicenseerd door Bulova.

Voor technische informatie stuur ik jullie graag door naar dit topic:

De mooie glijdende wijzer, het zoemende geluid en de bijzondere techniek maken het voor mij een extra bijzonder horloge om in de verzameling te hebben.
Ik kan dit specifieke model verder nergens terug vinden dus mocht iemand nog meer te vertellen hebben dan hoor ik dat graag!

56 likes

Ohja mocht iemand nog tips hebben voor een mooi bandje bij dit horloge, suggesties zijn meer dan welkom! Het bandje op de eerste foto is niet meegekomen ivm export beperkingen vanuit Zwitserland.

Fraai zeg! :ok_hand:t2: Veel plezier met deze zoemer! :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze schitterende Zenith.
Een sieraad voor om de pols!!

Ik wens je er dan ook, een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig! Helemaal mijn smaak, en de perfecte maat. Proficat!

1 like

Mooi, staat je goed!

1 like

Prachtig horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Bling bling gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Als dat dan toch gebeurt, laat het dan deze prachtige 18k Zenith zoemert opleveren. Wat een schitterend exemplaar.
giphy-1
Well done…

En mag ik ook zeggen dat de foto’s om de pols bewijzen dat deze maat perfect past?

3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige Zenith.
Fantastisch mooi horloge. Veel plezier ermee ¡:watch:

1 like

Wat een prachtige aanwinst!

1 like

Chic en erg mooi. Staat je goed. Veel plezier ermee.

1 like

1 like

Tres chic. Prachtige NA en de maat is goed :+1:t2:
Gefeliciteerd met deze ondoordachte NA :wink:

1 like

Dat ziet er mooi uit. Prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Bijzonder, conditie lijkt top, NOS?

1 like

ziet er prima uit,
draag hem met plezier

1 like