Erg mooi. Van harte!
Onvermijdelijke en terechte NA voor een Zenith liefhebber. Gefeliciteerd met deze tri-colore! Veel plezier, nu het leed van de onmogelijke schroefjes geleden is.
Geweldig apparaat! Juiste formaat. En uurwerk is een meesterwerk. Veel draag plezier ermee!
Dat gaat zeker gebeuren! Ik zit te denken aan donkerblauw leer met witte stitching. Eigenlijk vind ik de strap van de E-Commerce ook bijzonder, die zou ik willen laten maken:
Donkergrijs met de extra stitches bovenin in de andere subdial kleuren.
Is die niet los te koop? De blauwe die bij jouw ref hoort wel (duur, maar incl vlindersluiting)
Ik heb die e-commerce, maar het grijs is wel gevoelig aan iets donkerder worden waar het wrijft aan de mouw.
Kan mooie patina worden, of kan slordig worden op termijn.
Als je voor grijs gaat, Ko heeft grijs kamelenleder. Super product.
Leuk om te zien dat jullie het ergens over eens zijn
Maar wat staat jullie zo tegen?
Ik vind de bracelet het hele horloge wat naar beneden halen… terwijl een blauwe, grijs, bruin of zwarte strap m omhoog haalt.
Daarnaast ben ik niet zo’n fan van pcl. De kwaliteit van de band is wel meer dan prima.
De band die ik meestal op de ZEP heb is zo’n soort blauw. De mijne wellicht iets donkerder.
Artem sailcloth
Soort van aziatisch merk leren bandje
Ik vind hem tof in volle zomer, maar…
- Hij laat het horloge nog groter dragen
- PCL met bleke plaat vind ik enkel voor volle zomer, anders wat flets in grijs weer
- geen fijnafstelling voor die prijs?!?
- en de mooie lugs komen minder goed uit
Gefeliciteerd met deze prachtige NA!
Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste chrono’s die er is.
Geniet ervan!
Eeehh, wel degelijk. Of bedoel je geen slidelock of iets dergelijks?
Ja, je hebt een prikker nodig.
Inderdaad! Zag ik pas toen ik de foto had ge-uploaded. Weerspiegeling van de chrono-wijzer en subdial
Ja, dat blauw is inderdaad erg mooi. Vooral die donkere.
Ja, en ik ga het horlogeuitgeefgewijs even rustig aan doen de komende 2 dagen…
Die heb ik ook nog!
Wat een feest was dat zeg…
Maar wel een fijn tooltje!
Ik vind t tooltje super.
Het proces had beter gekund. Mocht Arie nog een keer zoiets willen doen financier ik ze voor en ga ze gewoon verkopen
Dat zou ik echt wel vervelend vinden. Zou dat met een ander soort leer minder het geval zijn? Zal eens informeren bij Ko. Goed om dat vantevoren te weten.