Die vraag kan alleen van jou komen. Er moet altijd wat te dromen bijven, maar komen gaat die er!
Misschien is alcantara een optie, ik heb een strap waar ik na 4 jaar geen kleurverschil zie:
Sep 2019
Nu
Prachtig Gefeliciteerd met de aanwinst!
Mijn beste,
Chapeau!!
Een passionele introductie van een bijzonder fraaie Zenith.
Geniet er met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Ja, die is zo mooi…
Gefeliciteerd en welkom bij de A386 club!
Leuke zoektocht heb je gemaakt. Het is een beauty, gefeliciteerd met dit fantastische horloge!
PCL’s en het feit dat ie van metaal is? Ik haat PCL’s, dan ben ik meer een BoR of Oyster man, eerlijk gezegd. Maar ik vind specifiek dit horloge, in deze kastvorm, gewoon het mooist op leer.
En uit de reacties te lezen ben ik de enige niet, want er zijn nog drie man die over leer beginnen.
Met een in beginsel beige wijzerplaat kun je ook prima een chocolade-bruine Cordovan pakken. Dat gaat kek staan, wat ik je brom.
Natuurlijk niet. Wat is dat toch met mannen dat ze kleuraccentjes die elders voorkomen toch steeds maar in bandjes, wijzertjes of de opdruk willen herhalen?
Dat horloge is al vrij druk. Dat grijs er bij staat prima, maar laat gewoon die rare cross stitches achterwege (en al helemaal niet verschillende kleurtjes per kant), zodat het horloge voor zich kan spreken.
Extra’s zijn afleiding.
In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Deze quote, door jou geuit, die lijst ik in…
Cognac ook
Oprechte dank mijnerzijds. Echt erg leuk om deze complimentenregen te lezen!
Oef, deze is zooo mooi
Gefeliciteerd!
Ik weet het niet eigenlijk, maar ik ben zo’n man. En blijkbaar zitten die ook bij Zenith.
Juist omdat Zenith zich ook niet beschränkt heeft in hun kleurkeuze vind ik de keuze voor een strap die bij elke beige wijzerplaat zou kunnen passen gewoon, eigenlijk, net niet.
Top, geniet ervan kerel
Fantastisch horloge. zelf durf ik hem nog niet aan te schaffen, veelste bang dat ik dan het spel heb uitgespeeld.
Wat een eindbazen horloge
Hahaha, ik snap wel wat je bedoelt maar je weet net zo goed als ik… There is no such thing.
Was het maar zo…
Precies. Topper, maar er blijft genoeg anders moois
Proficiat met je nieuwe Zenith, het blijven mooie horloges.
Veel draagplezier!!
Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge natuurlijk.