Je weet ze wel altijd te vinden hoor prachtige zomerklatser!
Mooie NA man, dat oranje knalt echt hard! Lekker dagje Ahaus is ook fraai, en niet te ver ook
Jij/jullie zijn klaar voor de zomer! Gefeliciteerd
Tof horloge met een frisse kleur!
Geniet ervan!
Is dat een sequel van 50 tinten grijs?
Mooi verhaal, mooi horloge, nu nog hopen op een mooie zomer
Mooi verhaal en dito zoektocht
Toffe NA Chris, ik had hem al voorbij zien komen altijd leuk om jou berichtjes te lezen alles komt aan bod. Eigenlijk ben ik niet zo van een oranje dial maar die van jou is wel mooi. Leuk ook hoe ze de subdial verzonken hebben dat staat niet verkeerd. Ook leuk hoe ze de witte lume plots (die jij kut noemt) een grijsblauwig kadertje hebben. Het zijn tenslotte de kleine dingen die het doen. Toch nog maar een foto maken van de lume om te zien hoe kut ze zijn . Kortom gewoon een heel mooi horloge en niet lullig doen naar je vrouw, zij mag ook genieten van je Nomos. Je hebt keuze genoeg met je andere horloges. Maar dat je het je laatste grote move noemt in je horlogekist geloof ik niets van Chris, zeker weten dat je wel weer iets gaat flipperen omdat je weer wat moois ziet, je bent tenslotte een botte boerenlul, die als die weer eens wat moois voorbij ziet komen als een jonge hond gaat kwijlen. Maar he voorlopig heb je een mooi palet voor de zomer
. En natuurlijk feliciteer ik je met die mooie Nomos en wens je heel veel draagplezier, je vrouw natuurlijk ook
Goede keus met Nomos, zomers genoeg lijkt me, en die uurwerken zijn top, veel plezier ermee samen
Hierna haakte ik af. Maar gefeliciteerd met die funky Club!
Leuk verslag, geniet van deze zomerse Nomos
Mooi ding man.
Lekker van genieten op de pols van je vrouw.
Hier nog zo een met dezelfde polsmaat als z’n dame.
Sinds m’n air king terug is heeft zij die al weer meer gedragen dan ik.
Leuk toch, Een van je favoriete horloges op de pols van je dame.
Alleen dat muziekje bracht mij niet echt in een zomerse sfeer, dan maar bacardi lemon ook een kut nummer maar klinkt wel meer zomers
Pfoeh, wat een vehaal, weer! Maar leuke NA! Lekker kleurtje en, eerlijk is eerlijk, door jou en die pink Nomos van die andere HF-er, heb ik vandaag voor het eerst 'ns rondgesnuffeld op de website van Nomos. Dus wie weet…
Je weet het weer mooi te brengen, maar eerlijk is eerlijk… een erg fraaie en frisse verschijning heb je weten te vinden . Enjoy!
Hoe wist jij wat ik aan het typen was?
Leuk verhaal. En dat uit Ahaus! Vermoedelijk pikt je vrouw hem in, maar toch: geniet ervan.
Kleur is details en details bepalen het leven, heel goed dus, proficiat.
Nomos is een ondergewaardeerd merk naar mijn mening. Gefeliciteerd met de NA!
Mocht je de PRS ooit nog een schop willen geven, denk dan alsjeblieft aan mij😜🫱🏻🫲🏼
Gaaf horloge en leuke toevoeging aan je collectie.
RLC, is that you?