Zoals altijd, goed verhaal en prachtig horloge…….
Mooie set zo. Congrats.
Toffe aanwinst! Fancy kleurtje heur . Ik probeer dezelfde tactiek wel eens toe te passen. Een horloge uitzoeken dat mijn vrouw óók zou kunnen dragen om zodoende de aanschaf ietwat te vergoeilijken…
Wat een vette kleur dial! Gefeliciteerd!
As usual - super onderbouwend stukje tekst.
Een blog met horloge reviews zou een goede side hustle voor je zijn. Ik zou me zeker abboneren.
Ik ben wel benieuwd naar de eerste: “Wat heb jij voor manderijn aan je pols??”
Altijd mooi zo’n Club. Alleen spijtig dat hij geen zichtbodem heeft, dat alpha uurwerkje is best aardig om naar te kijken af en toe. Maar dat zicht heb je al op je Ahoi en dat is dan nog een Neomatik, dus kan het er zo ook wel mee door. Scheelt je weer wat euro’s
Ik overweeg nog steeds een Neomatik Club, ik zal er toch eens werk van moeten maken
Geniet ervan alleszins! Leuk kleurtje voor de zomer
Maar dan zonder die faux bondage, die wat stalking achtige maneuvels en die zwoele blikken, zeg maar.
Het weer tot nu toe was nat en koud.
De plots en nummers zijn prachtig. Dat vind ik ook geweldig aan m’n Farertje. Alleen jammer dat zowel de Farer als de Nomos bijna geen licht geven in het donker. Als daar C3 of BGW9 op had gezeten was het dikke mik geweest.
Maar nu je het zo zegt… ik zie een soort patroon:
Als ik die exen van me er bij pak wordt dat patroon nog veel erger zichtbaar:
Verdulleme. Ik koop steeds één van drie typen horloges. Vaak met nummers. Nog vaker met lume.
Dank je, maarreh… is de post al langs geweest?
Ik had een tweede band bij gekregen van de juwelier. Een L. Mijn pols is wat groter, sorry. Maar. verder helemaal gelijk: Het is leuk om haar enthousiast te zien over horloges.
Was een grapje over Da Club.
Absoluut.
Zijn ze allemaal zwart met een bezel?
Met 36mm is het eerder zo’n ding:
Daar zitten ook super toffe kleurstellingen bij. Ik zie je NA graag tegemoet.
Super zomer NA. Proficiat
Hele mooie Nomos. Lekkere kleur ook (moet ik ook eens durven). Gefeliciteerd. Geniet ervan.
Wat heb jij voor een Physalis Peruviana aan je pols?
Heerlijk zomerse toevoeging aan je collectie deze Nomos. En wederom een leesgenot dit NA topic
Oranje wijzerplaat altijd goed.
Onthoud: De eerste die me die vraag stelt trakteer ik op bier.
Leuke NA Chris! Blijft een leuk merk Nomos, en die Club doet bijna alles goed. Binnenkort maar eens koffie doen dan, voordat de hele kist veranderd is
Heren, doe een vuig voorstel, jullie hebben m’n nummer. Van de week eerst even drie dagen weg, daarna kunnen we praten.
You have to be really orange to pull this one off.
Ze hebben het erg druk volgens de tracking info
Die like is niet omdat ik dat leuk vind, da’s meer omdat ik je een hart onder de riem wil steken.
Haha thanks, gelukkig ben ik een geduldig type
Oranje boven
Mooi hoor