Samen met die Serica zou ik het m’n zomerkwartetje kunnen noemen, maar dank je.
Hehehehe… Ik kan het niet laten: Leve de Republiek.
Samen met die Serica zou ik het m’n zomerkwartetje kunnen noemen, maar dank je.
Hehehehe… Ik kan het niet laten: Leve de Republiek.
Proficiat, leuk horloge!
Leuk verhaal, mooi horloge!
Oranje helemaal mij ding ook
Enjoy!!
Gave keuze Chris, ik merk dat ik ook regelmatig naar Nomos aan het loeren ben. Alleen, wat moet er dan uit. Jij hebt in ieder geval weer een tof horloge erbij en die is in goed gezelschap als ik je collectie zo bekijk
Ik begin horloges met een oranje wijzerplaat steeds meer te waarderen. Leuke keuze!
Leuke Nomos Chris, ik denk dat er bij mij ook nog een Club 36 in de verzameling komt dit jaar.
Ik twijfel nog, maar denk dat het ref 701 wordt.
Mooi zomers in het oranje kleurtje, geniet ervan.
Een RLC in kleur, mooi man!
Mooie aanwinst man. Veel plezier ermee. Gek wat Nomos met je doet. Die lug gap was vroeger ook voor mij een echte dealbreaker. Dan verandert het in ’ maakt zoveel niet uit, met een MN valt dat op te lossen’. Dan verandert het in ’ molequin erop en niks van de lug gap aantrekken’. Tot nu toe heeft de club nog nooit lang genoeg op 1 gestaan in mijn lijstje, maar ooit…
Dan wel neomatik en glasboden, maar die heb je dus al op jouw Ahoi.
Mooi fel kleurtje. Veel plezier ermee!
Hele leuke Nomos en vette kleur!
Zeker een zomerklatser! Erg mooi!
Na het lezen van je post kreeg ik een mail van traska over hun nieuwe release. Zitten ook 2 zomerklatsers tussen. Kleuren mint green en bleached orange.
Mooie kleurrijke collectie. Ik heb ook de Nomos Atlantik en een Farer (Lander) staat ook al een tijd op mijn verlanglijstje. Grappig dat ik die combi hier meerdere keren tegenkom. Zeer verfrissende ontwerpen die echt iets toevoegen aan horlogeland
Erg mooi @Fate_Amenable_To_Change Zou je hier ook een keer een wristshot van deze om de pols van je eega willen posten? Ik ben heel benieuwd hoe deze valt op de smallere pols…
Leuk verhaal, leuk horloge!
Lekker zomers… laat de dertig graden maar komen
Super cool horloge! Ik zit ook al een tijdje te kijken naar een nomos. Alleen twijfel ik over de grote van de ruimte tussen de kast en de band. Valt dit mee in het echt?
@Fate_Amenable_To_Change… ik vind hem tof! Maaruh… lagen ze niet in Den Haag bij steltman? (of al weg, meen dat ze zelfs in de etalage stonden 2 weken geleden)
@Fate_Amenable_To_Change mooi hoor zo fel oranje Ik zat er er zelf ook nog naar te kijken.
Uiteindelijk toen voor de blauw oranje ace versie gegaan.
De junhgans blijft ook erg mooi.
Die slinger ik 1 deze dagen maar weer eens om de pols.
Gefeliciteerd, mooie aankoop
Al langer dan 600 jaar stadsrechten
Mooi barok Wasserschloß daar.
Prachtige aanvulling op je zomercollectie Chris!
Danke je! Wanneer is de laatste keer dat je je verzameling in “Jouw collectie op één foto” hebt gegooid? Er zullen genoeg meningen zijn wanneer je het doet.
Mijn beweegredenen waren simpel: Ik had iets te veel Seiko en ik had iets teveel zwart/donkerblauw/zilver. De gebruikelijke keuzes waren van toepassing: Waterdicht, simpel, ik moet geen tweede hypotheek nodig hebben.
Ik had dit 4 jaar geleden ook niet gedacht. Ik moet wel zeggen dat het ene oranje het andere niet is.
Sorry, haast, hiermee moet je het even doen:
Voor haar.
Overigens draagt mijn vrouw ook rechts, dus deze had ze even los omgegooid.
Ik hoop dat het daar bij blijft.
Ja en nee. Toen ik de Club voor het eerst omhad was dat omdat Candide en ik ergens een kop koffie deden en hij er toevallig een weekje eentje had. Ik schrok me dood van de lug gap.
Maar op NATO / Single pass / Perlon merk je dat niet, dan valt ie mooi. Op leer hangt het ook van de kleuren van zowel de Nomos als de band af. Ik merk dat donkere Nomos met bruine band optisch een ergere gap toont op mijn bleke huidje dan een Oranje / grijs / bleke huidje combo. Zie boven.
Bovendien wen je aan het concept, althans, ik wel.
Die heb ik niet gebeld, maar die was dan ook verder rijden (en duurder parkeren) dan Engel in Ahaus.
Leuk om te zien dat die nog op het forum leeft. Het blijft een tof ding.
Hulde. Heb je er al eentje besteld, of zit je nog te twijfelen?
Sloten heeft ook al sinds 1300 stadsrechten. En toch blijft het een dorp. Je kunt van Ahaus veel zeggen, maar dat ze metropool zijn is er geen van. Mooie kerk ook, trouwens. En leuk stadshotelletje. Alleen het eten is er Duits.