NA! Zomerse knaller

Na een zoektocht naar een horloge met een witte (of meer algemeen lichte) wijzerplaat, zijn er een aantal modellen voorbij gekomen die ik heb gepast of naar heb gekeken.

Diverse vastleggingen daarvan in

En nog een poging gewaagd op een advertentie hier in het blauwe gedeelte, maar dat heeft allemaal niet zo moeten zijn.

Het internet dan maar afgestruind, wat folders bekeken en wat gepuzzel met model immers, heb ik uiteindelijk wel het horloge gevonden welke ik zocht.
Vervolgens naar een AD toe om te kijken of bestellen mogelijk was en tegen welke prijs (met de op internet gevonden prijs in het achterhoofd), en dat viel alles behalve tegen!
Dus een kleine twee weken geleden de bestelling geplaatst en gisteren al het verlossende telefoontje gekregen: het horloge is binnen!
Vandaag er maar een korte werkdag van gemaakt zodat ik op pad kon om het horloge op te halen.

Eerst indruk is prachtig! Zwaarder dan ik dacht en dat nog wel met de rubberen band. Schitterende sluiting vind ik.
En de kleur van de plaat is er één die je in het echt moet zien, die is niet goed duidelijk vast te leggen.

Nou, welk horloge is het dan geworden, een
Longines Conquest VHP:

In tegenstelling tot wat bij mij gebruikelijk is, heb ik het horloge zelfs direct na het uitpakken ik de pols geslagen. Dus ik zal hem direct ook elders spammen! :innocent:

60 likes

Ja, die is mooi!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Mooi! Ook prima in de winter lijkt mij

1 like

Ik ben niet zo van de rubberen bandjes, maar voor de rest: Wow wat een mooi horloge! Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Prachtig :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Dank je wel Guus

Dank je wel

Thanks!

Dank voor deze lovende woorden

En een overtreffende trap! :slight_smile:

4 likes

Erg mooi horloge, in het echt nog mooier dan op foto’s! Veel plezier er mee!

Ik twijfel zelf ook om deze aan te schaffen (op staal) of om nog even door te sparen en een Breitling Colt (nieuw model) met zilveren plaat of een Seamaster met witte plaat te kopen… moeilijk!

1 like

Dank je wel.

Zeker weten!
Ik ben er ook zeer verheugd mee.

Hahahaha ja zeker! Het was alleen even de aankoop goedpraten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er staat er zo één in het blauwe gedeelte hè :wink:

Heel mooi horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Dank je wel

Komt helemaal goed :+1:

1 like

Mooi!

1 like

Heel mooi! :heart_eyes:

1 like

Gaaf :star_struck: … Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi, veel draagplezier! :heart_eyes:

1 like

Bedankt!
:+1:

Dat is inderdaad al gestart :wink:

2 likes

Mooi zeg! Flink veel foto’s ook;)

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd! Staat bij mij ook nog op het lijstje :slight_smile:

1 like

Mooi, frisse (zomerse) uitstraling! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like