NA's. Met een honkbalknuppel in de auto naar Axel om mijn pakketjes terug te halen.

Het waren 2 verkopers. Dat was het bijzondere ook🤷🏻‍♂️

Wat raar.

Weet je zeker dat je zelf geen fout in de postcode of plaatsnaam hebt gemaakt dan?
Het lijkt me wel erg toevallig als beide verkopers er een postcode in Axel opzetten.

1 like

Door mijzelf ja. In eerste instantie zegt DHL dat ze niet verantwoordelijk zijn.
Achteraf bleek dat ze zelf een sticker of het juiste adres hadden geplakt.

1 like

Spannend en enerverend verhaal. Echt story telling. :+1:t2:. Gefeliciteerd met deze twee (nu) verdiende NA’s

1 like

Mooie NA’s waar je wat moeite voor moet doen, apprecieer je het meest. En maakt het voor ons leuker om te lezen :laughing::clap:
Veel plezier met je nieuwe duo

1 like

Top opgelost, en een heerlijk verhaal. Dank voor het delen :+1::+1::+1:
En natuurlijk veel plezier met de aanwinsten :sunglasses:

1 like

Een beste mix die ik graag ook eens zou willen horen haha.

Wat een verhaal, geniet van je horloges!

1 like

Heerlijk verhaal!

Eind goed, al goed, zullen we maar zeggen.

Geniet (des te meer) van beide horloges!

1 like

Mooi verhaal, Timex en Certina, Kevin! Waarbij de laatste toch wel wint van de 3…:sweat_smile::+1:t2::grin:

1 like

Godsamme Brodie, wat een mooi verhaal weer. Geen idee meer waar dat vorige topic over ging, maar dat was ook een half boek waar ik oprecht om moest lachen. Je bent een aanwinst!

3 likes

Ha, ha bedankt voor het delen! Heel vermakelijk verhaal met happy end :sweat_smile:

1 like

Geweldig verhaal.
Mooi dat het is opgelost.

1 like

Prachtig verhaal…erg vermakelijk. :joy: :+1: En twee mooie klokkies rijker…een goede start van het weekend. :beers:

1 like

Dank je wel! En smakelijk voor straks! Rustig aan…

Vechtsport? Nee man. Ik hou van het idee dat ik met een gesprek altijd meer bereik dan met welk soort van primatengedrag dan ook.

Overigens zou ik wel erg graag goed zijn in een vechtsport. Gewoon het idee dat je je mannetje staat. Ik heb nu mijn ‘ik heb niets te verliezen’ fase. Dat is nog angstaanjagender eigenlijk.:joy:.

2 likes

Ja klopt wel😂

1 like

jamesbaldwin1

Mooi verhaal, met toch nog een happy end-- al was het dan bij een man van 75 en niet in een massagesalon.

1 like

Ik heb de postcodes gecheckt, waren beide in mijn woonplaats. Alleen ontbrak het huisnummer. Hoe ze er dan bijkomen om ze naar Axel te sturen?:man_shrugging:t2:

1 like

Mijn trui zit onder de koffie. :joy::joy:

1 like

Dit kan niet echt gebeurd zijn :rofl: :joy: mooie aanwinsten

1 like