Topstory
Ah, die fase. Doe je ook aan badminton toevallig?
Dit zijn de mooie verhalen. Daarom hou ik ook zo van marktplaats. Het levert altijd een onverwachts avontuur op.
Hulde!
Zwaar onder de gordel dit
Leuk verhaal met happy ending! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. Die hebben nu net dat beetje extra.
Die van mij, met volgens postnl foutief adres (no way als inklaring adres wel kende…), is retour naar de USA en rondjes aan het draaien in de distributiecentra in NY. Beetje ver om langs te gaan.
Mijn hele familie wel. Je kent me goed.
Maar niet goed genoeg
Mooi verhaal! Leest weg als een thriller
Eind goed al goed.
Waar de Blokker in Axel al niet goed voor is. Denk dat ik ze de volgende keer ook als pakket punt ga gebruiken
Weer met veel plezier gelezen, vind je verhalen altijd veel leuker dan de horloges
Oh shit… komt goed! Je moet geduld hebben. Maar het komt goed.
Ze hadden er Sportlife voor 1 euro! Go figure!
Auw
Geweldig verhaal. Veel plezier met beide mooie horloges.
Afgesproken. Als ze er dan nog is… de ds-5 bedoel ik
Zeker mooi verhaal, m’n vrouw riep vanuit de woonkamer of alles wel goed ging op het toilet.
acute gastro-enteritis ??
Hoop het niet.
Shit, mijn buurman heeft zo’n fase en zit op badminton… is dat besmettelijk? Ik wil niet ook een Goofy worden (hij lijkt als twee druppels water op een menselijke Goofy… er komt nog net geen “Gosh” uit na elke drie woorden)
Man, wat een verhaal. Ik heb in spanning gelezen tot de laatste letter.
Fijn dat je ze alsnog hebt en fijn dat je ze hebt kunnen terugvinden. Ondanks een kennelijk zwaar bezopen bezorger van DHL. Die moet toch ook drie keer gelezen hebben wat er op dat pakje stond en vervolgens toch verkeerd bezorgen?
Ik snap het niet… het was in elk geval wel opmerkelijk. Zelfde week. 2 pakketjes
Bedankt voor het late meegenieten van deze 2 aanwinsten! Echt te gek opgeschreven en een onvergetelijk verhaal beklijft er nu gelijk aan de horloges!
Je verhaal aandachtig zitten lezen. Goed geschreven, foto van de honkbalknuppel. Foto van de route, fantastische.
Eindstand: Doel bereikt! Of wel 100% score, ik zeg top einde.
Geniet van je aanwinsten!