NA's. Met een honkbalknuppel in de auto naar Axel om mijn pakketjes terug te halen.

Balen. Kan ik mijn zoon niet meer naar zijn wedstrijden brengen. :astonished:

@Brodie Mooi verhaal man. Ik heb bewust rustig gelezen zonder snel naar het einde te scrollen. Zo bleef het spannend. :grinning:

2 likes

Wat een heerlijk verhaal :joy:

Ik kan het me niet heugen dat ik Axel, Blokker, happy ending en een honkbalknuppel in 1 verhaal eerder ben tegengekomen. Alhoewel… Nee.

3 likes

Topic van het jaar :clap:!
Fijn dat deze gave horloges alsnog in je bezit zijn na deze epische queeste. :sunglasses:

1 like

Wat een verhaal. De NA’s moesten van ver komen. :joy:

1 like

De horloges zijn flink in waarde gestegen door dit achteraf vermakelijke verhaal!:clinking_glasses::metal::+1:

1 like

Thanks!

1 like

Een dikke 10 voor het verhaal en het volhouden! Veel plezier met je aanwinsten!

1 like

Gezellig verhaaltje tijdens mijn wc bezoek. Bedankt. Vooral je Certina is een plaatje.

1 like

Ware horlogeliefhebber ben jij. Leest als een thriller. Deze doe je nooit meer weg, toch?

1 like

Heel mooi verhaal. Ik las het als een spannend jongensboek. Eind goed al goed.

1 like

Jammer dat het zover moest komen maar het maakt wel een goed verhaal. Dat is ook wat waard.

1 like

Thanks for the info😂

1 like

Horloges zijn soms fantastisch, en als je ze dan even draagt, is de klik er niet. Dus ik kan niets beloven. De Certina is geen blijver denk ik👀

2 likes

Je krijgt het druk denk ik.

Whoa! Goed verhaal, tanx.
Die Certina is echt heel cool en die Timex is gewoon kemp man. Mooi van lelijkheid.
Gefeliciteerd ermee. :+1:

1 like

Gaaf verhaal en wat een heerlijke horloges met een enorme bak seventies-swagger!

1 like

Mooi verhaal man :sweat_smile: Wat een zoektocht haha.
Maar ze zijn het waard. Zeker die Certina, wat een tof ding.

1 like

Het was een leuke dag. Bevredigend om doorzettingsvermogen terug te zien in 2 pakketjes… :+1:

1 like

Wat een verhaal zeg, erg leuk geschreven.
We hebben hier wat afgegniffeld met het relaas der feiten.
Negatief begin en positieve afloop. :ok_hand:
Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
Certina is. :turtle::+1:

1 like

Goed verhaal, mooie horloges…
Een electronisch horloge heeft toch geen quartz in zich?
En een quartz horloge heeft toch geen electronische balans?
Hoe zit dat dan met de Timex?

1 like