Balen. Kan ik mijn zoon niet meer naar zijn wedstrijden brengen.
@Brodie Mooi verhaal man. Ik heb bewust rustig gelezen zonder snel naar het einde te scrollen. Zo bleef het spannend.
Balen. Kan ik mijn zoon niet meer naar zijn wedstrijden brengen.
@Brodie Mooi verhaal man. Ik heb bewust rustig gelezen zonder snel naar het einde te scrollen. Zo bleef het spannend.
Wat een heerlijk verhaal
Ik kan het me niet heugen dat ik Axel, Blokker, happy ending en een honkbalknuppel in 1 verhaal eerder ben tegengekomen. Alhoewel… Nee.
Topic van het jaar !
Fijn dat deze gave horloges alsnog in je bezit zijn na deze epische queeste.
Wat een verhaal. De NA’s moesten van ver komen.
De horloges zijn flink in waarde gestegen door dit achteraf vermakelijke verhaal!
Thanks!
Een dikke 10 voor het verhaal en het volhouden! Veel plezier met je aanwinsten!
Gezellig verhaaltje tijdens mijn wc bezoek. Bedankt. Vooral je Certina is een plaatje.
Ware horlogeliefhebber ben jij. Leest als een thriller. Deze doe je nooit meer weg, toch?
Heel mooi verhaal. Ik las het als een spannend jongensboek. Eind goed al goed.
Jammer dat het zover moest komen maar het maakt wel een goed verhaal. Dat is ook wat waard.
Thanks for the info😂
Horloges zijn soms fantastisch, en als je ze dan even draagt, is de klik er niet. Dus ik kan niets beloven. De Certina is geen blijver denk ik👀
Je krijgt het druk denk ik.
Whoa! Goed verhaal, tanx.
Die Certina is echt heel cool en die Timex is gewoon kemp man. Mooi van lelijkheid.
Gefeliciteerd ermee.
Gaaf verhaal en wat een heerlijke horloges met een enorme bak seventies-swagger!
Mooi verhaal man Wat een zoektocht haha.
Maar ze zijn het waard. Zeker die Certina, wat een tof ding.
Het was een leuke dag. Bevredigend om doorzettingsvermogen terug te zien in 2 pakketjes…
Wat een verhaal zeg, erg leuk geschreven.
We hebben hier wat afgegniffeld met het relaas der feiten.
Negatief begin en positieve afloop.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
Certina is.
Goed verhaal, mooie horloges…
Een electronisch horloge heeft toch geen quartz in zich?
En een quartz horloge heeft toch geen electronische balans?
Hoe zit dat dan met de Timex?