NA's. Met een honkbalknuppel in de auto naar Axel om mijn pakketjes terug te halen.

Zolang al … kan je iets vinden over het pakket?

1 like

Heb je weer zin een avontuurtje?

3 likes

Mooi verhaal. :yum:
Nu genieten van je horloges.

1 like

Hahaha scherp

2 likes

:+1:t3: mijn waarde, wat een schitterend verhaal!! Een instant HF-legende, als je het mij vraagt :grinning: en gelukkig met een goed einde!

(bij “Jiskefet-achtige setting” ging ik echt stuk)

2 likes

Prachtig verhaal. Was nog mooier geweest indien de honkbalknuppel er niet alleen voor de foto lag. Je kunt niet alles hebben!

1 like

Wat een volstrekt krankjorum verhaal. Ik heb het met kromme tenen van de spanning en dus ook met veel plezier gelezen. Veel idioter kan het niet worden bij de pakketdiensten.
En dan die typetjes die je tegen kwam! Priceless! Hartstikke fijn dat je je horloges uiteindelijk toch hebt teruggevonden. Die gaan, neem ik aan, nooit meer weg al was het alleen maar vanwege dit avontuur!
Leuke horloges trouwens.
Dank voor het delen!

3 likes

Mooi verhaal. Zeer vermakelijk en van harte met je aanwinsten!

1 like

Wat een schitterend verhaal en wat mooi dat je niet hebt opgegeven en er achteraan bent gegaan. De post is toch van een bedenkelijk niveau tegenwoordig! Fijn dat het toch is goed gekomen en geniet van je aanwinsten

1 like

Beste wereldreis gemaakt maar dan heb je dat deel van Nederland ook eens gezien :+1:t2: Goed verhaal!!

1 like

Eind goed, al goed!
Toch een happy ending!! :+1: :wink:

1 like

Als je het verhaal van TS goed had gelezen had je geweten dat hij aangaf dat die knuppel te plaatste óók niet nodig was gebleken.

Hij had helemaal weg gelaten kunnen worden uit de titel en foto. Nodeloze toespelingen op geweld zijn er al genoeg in de wereld, en TS kreeg z’n pakketjes gewoon door er netjes om te vragen.

Wat het verhaal juist mooi maakt.

1 like

Dat weet de persoon waar je op reageert denk ik wel. Want dat ís de TS :grimacing:

3 likes

Heb je helemaal goed.

1 like

Veel respect voor je volharding.

Ik heb in januari een vintage via Catawiki besteld. DHL bezorgt het pakketje uit Portugal. Bezorger drukt op de Ring deurbel. Niemand thuis. Bezorger loopt naar zijn bus en schrijft een briefje dat hij het bij de buren heeft afgegeven.

Na het zien van de Ring in blijde verwachting naar huis gereden en binnen 5 min thuis. Aangebeld bij de buren. Vriendelijke buurvrouw thuis en niets bezorgd.

Helaas voor de bezorger hebben we naast de Ring een camerasysteem. Hij rijdt line recta weg met mijn pakje.

Verkoper en Catawiki komen met een handtekening en blijven roepen dat het pakketje gewoon bezorgd is. Alle bewijzen aangeleverd maar die valse handtekening is HET bewijs voor K*T bedrijf Catawiki.

TS gaat door en krijgt zijn zin. OnHunt schrijft af 🥲 en laat er er bij zitten. Ik heb principes maar ben allergisch voor negatieve energie.

Geniet van je NA’s en een leuk verhaal

1 like

:joy: Je mag veronderstellen dat de schrijver zijn eigen tekst wel heeft gelezen.

Mooi verhaal, heb genoten.

1 like

Vergeet de Politie in Terneuzen niet te bellen dat de Cold case file gesloten kan worden en dat ze zich geen zorgen hoeven te maken. Laat ze vastleggen dat, ondanks dat je veel aan Michael Douglas dacht, je niet overal openlijk met je houten knuppel hebt lopen slingeren en je toch een Happy Ending hebt gehad. Dit ondanks de lage review score die je achtergelaten hebt over de massagesalon. Altijd fijn om dit soort informatie wel even up to date te houden.
Je weet maar nooit wanneer de agent, die jouw case als zijn levenswerk beschouwde, in jouw buurt komt wonen. Dan is het prettig bij de ontmoeting met je buren dat hij de juisten feiten heeft om spraakverwarring te voorkomen.

En nu even serieus, wat een missie en gelukkig een met een mooi einde. Vermakelijk mooi geschreven!!!

1 like

Erg leuk verhaal om te lezen! Leuk geschreven :+1:

Zelf ooit ook gehad met een pakketje uit Duitsland en DHL, maar die Duitser had het huisnummer verkeerd op het pakket gezet, en het was 20 huizen verderop bezorgd.

Anyway, bijna alle bezorg diensten kijken naar de combi postcode + huisnummer. Die kan je namelijk ook op je pakket zetten als afzender.

Dilemma is hier dat mensen soms echt hopeloze dingen opschrijven / verkeerd spellen / te veel opschrijven.
De postcode huisnummer combi zou altijd de juiste waarde op moeten leveren, ik dubbel check deze combi altijd.
Bezorgers kijken ook heel weinig naar de labels maar meer naar hun scanner/boordcomputer.

Maar als de initiële data aanlevering niet goed gaat dan is dat een recept voor problemen.

2 likes

Wat een geweldig verhaal zeg :grinning:
Fantastisch geschreven!

1 like

Ah… Dat had ik niet gezien. Ik lees altijd te tekst, ik kijk nooit echt naar wie 'm post. :slight_smile: Oh well. :slight_smile:

Dit topic was evident niet van ChatGPT, dit was met veel liefde geschreven, dat ben ik met je eens. :+1:

3 likes